וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל ת"א חתמו על קוד אתי חדש

לי בוץ

9.7.2007 / 18:49

בין היתר השחקנים יתחייבו שלא להעביר ביקורת על ההנהלה והצוות המקצועי. הימורים, פלאפונים בחדר ההלבשה, עגילים וכפכפים אסורים גם כן

הפועל תל אביב החלה להגביר את קצב אימוניה לקראת היציאה למחנה אימון בשבוע הבא. מאמן הקבוצה גיא לוזון התרכז באימון במשחקונים ועבודה עם כדור, אחרי שרוב האימונים עד עכשיו התרכזו בכושר.

לוזון עובד עם שחקניו בעיקר על לחץ ויציאה למתפרצות. ראובן עובד, שסובל מכאבים בשרירי הבטן, לא התאמן. גם שי אבוטבול, שמתקשה להחלים מפציעה טורדנית בקרסול אותה הוא עוד סוחב מאשתקד ונפצע אמש באימון, לא נטל חלק היום. מחר (שלישי) יזכו השחקנים ליום חופש וייערכו שיעור פילאטיס אצל אשת המאמן.

לאחר האימון התבקשו שחקני הקבוצה לחתום על הקוד האתי החדש של המועדון, שעל הנהגתו הוחלט גם בעקבות מקרה שביט אלימלך. חלק מהשחקנים חתמו על המסמך עוד בחדרי ההלבשה, בעוד יתר השחקנים לקחן את התקנון החדש לקריאה בביתם והם צפויים להחזירו חתום כבר באימון הבא.

בתקנון נכתב כי איחורים לאימונים יגררו קנסות כספיים (על האיחור הראשון תינתן הערה בלבד). גם כרטיסים צהובים ואדומים, שלא יראו מוצדקים לדעת חברי ההנהלה, יחייבו את השחקנים לשלוף את הארנק. בנוסף, חל איסור מוחלט על הימורים ועל ביקור בקזינו במהלך מחנות אימונים, על דיבור בפלאפון בחדר ההלבשה ועל הגעה לאימונים ולמשחקים עם כפכפים ו/או עגילים. בין היתר נדרשו השחקנים להתחייב גם על כך שלא יבקרו את ההנהלה או את הצוות המקצועי.

בקבוצה הביעו אכזבה מהעובדה שיניב עזרן החליט לבחור ביריבה העירונית, מכבי תל אביב. מהפועל נמסר כי הם עשו מאמצים מאסיבים להעביר את עזרן לשורותיהם, אך בגלל הרכש הגדול שעשתה הקבוצה בקיץ, לא נמצא התקציב לרכוש את כרטיס השחקן שלו, שנאמד בכ-800,000 דולר.

משחק האימון, שתוכנן ליום חמישי הקרוב נגד עירוני רמת השרון, בוטל עקב תקרית בין ראשי המועדונים. נכון לעכשיו לא מצאה הפועל יריבה חלופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully