וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רצינו לעצור את עזרן"

לי בוץ

9.7.2007 / 17:39

ג'קי בן זקן נתן ליניב עזרן את ברכת הדרך וחלוצה של מ.ס אשדוד, מלך השערים אשתקד, עבר למכבי ת"א תמורת 800 אלף דולר. הצהובים נוצחו ע"י פרטיזן בלגרד 2:1 במחנה האימון

יניב עזרן, 24, חלוץ מ.ס. אשדוד, נמכר לקבוצת מכבי תל אביב תמורת סכום שנע סביב 800 אלף דולר. בעונה שעברה זכה עזרן בתואר מלך השערים של ליגת העל עם 15 כיבושים, אחרי שעונה קודם לכן ניסה את מזלו בקפריסין, אצל קבוצתו של ניר קלינגר, פרליאמיני.

החוזה בין שתי הקבוצות, מכבי ת"א ומ.ס. אשדוד, נסגר כשהשאלה היחידה שנותרה פתוחה היא לכמה עונות יחתום עזרן בצהובים מקרית שלום, שלוש או ארבע.

שמו של עזרן נקשר למספר קבוצות בעונת המלפפונים, ביניהן מכבי חיפה והפועל ת"א, וכן אספניול הספרדית, אך נראה כי לצהובים, שהפסידו את עומר גולן, היה חשוב להביא מלפפון חם כדי לרצות את קהל אוהדיהם.

מכבי תל אביב, שעסקת מכירתה עדיין לא הושלמה באופן סופי, ממשיכה בעיבוי הסגל. הצהובים החתימו את החלוץ הזר יאניק קמאנאן ממכבי הרצליה וכן את השוער הסרבי דרגוסלאב יבריץ'. עוד החתימה מכבי את דן רומן, אוראל אדרי וכן את עוז יפרח בלם הפועל באר שבע.

אחד מבעלי קבוצת מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, אמר: "מאז שאני באשדוד, כשבע שנים, לא מכרתי אף שחקן שהיה שייך לקבוצה. מקרה זה יוצא דופן כי מדובר ביניב עזרן. לא רציתי לעצור את האפשרות שלו להרוויח הרבה מאוד כסף. אנו זוכרים לו שלפני כשנה, כשהיה שחקן חופשי, הוא חזר לאשדוד ללא כל תמורה. העברה זו מבחינתי, היא סוג של מחווה עבורו. אני יכול להתחייב שכל הכספים שיגיעו ממכבי עבורו, יושקעו ברכישת שחקני חיזוק נוספים באשדוד".

למרות הניצחון על עזרן, הפסידה מכבי לפרטיזן

מכבי תל אביב ערכה הערב (שני) משחק אימון ראשון במחנה האימון שבמירלו, הולנד. הצהובים הפסידו לפרטיזן בלגרד החזקה 2:1. בדקה ה-22 העלה אוראל אדרי, הרכש החדש, את הקבוצה ליתרון, אלא שהסרבים הפכו את התוצאה עם שערים בדקות 33 ו-46.

מהמשחק נעדרו אבי נמני החולה ויאניק קמנאן ועומר פרץ הפצועים. עומס האימונים המשיך לתת אותותיו גם במשחק כשהבלם מיליאן מרטינוביץ' ביקש להתחלף דקות ספורות לאחר פתיחת המחצית השנייה לאחר שמתח שריר במפשעה.

השוער הסרבי, דרגוסלב יבריץ' שיחק מחצית והציג יכולת מרשימה, אך הוחלף בהפסקה על ידי השוער השני גיא סולומון. פרט ליבריץ', שחקן נוסף שהרשים ביכולתו הוא כובש השער, אוראל אדרי, שהגיע למכבי מליגה א', שם שיחק במדי מכבי יבנה. אדרי בן ה-19, שחתם לשלוש עונות בקרית שלום, נחשב להבטחה גדולה ובינתיים עומד בציפיות של הצוות המקצועי. עוז יפרח, שנחת הבוקר בהולנד, ערך הופעת בכורה כשנכנס כמחליף בדקה ה-86.

מאמן הקבוצה, אלי כהן, סיכם את המשחק באתר הרשמי של המועדון: "שיחקנו עם קבוצת הנוער, מחוזקת בכמה וותיקים, מול קבוצה טובה שזה כמעט ההרכב הראשון שלה. השחקנים הציגו יכולת לא רעה וזו מטרת המשחק. חבל שעוד שחקנים לא הגיעו על מנת להיכנס לכושר. אנחנו עושים מאמצים להעמיד קבוצה שתעבור לשלב הבא באירופה ולאחר מכן נביא את החיזוק המתאים להמשך העונה".

אורי שטרית הוסיף על דברי מאמנו: "היה משחק טוב. המחצית השנייה שלנו היתה פחות טובה אבל בראשונה הגענו להמון הזדמנויות וחבל שלא ניצלנו אותם. בעונה הבאה אני רוצה לסיים את העונה שני מקומות מעל המקום שבו סיימנו בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully