וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול פוזלת לכיוון באבל

9.7.2007 / 14:33

המועדון הגיש הצעה עבור הצעיר המוכשר של איאקס, נאני והארגריבס הוצגו במנצ'סטר. פרגוסון בטוח שלמרות הבעיות, טבז יגיע

לאחר שהצהיר כי ברצונו לרכוש שחקני כנף, הצהירה ליברפול על עניינה בצעיר של איאקס, ריאן באבל. השחקן, שהיה מכוכבי האולימפית של הולנד ונחשב לאחד מכשרונותיה הגדולים של המדינה, זכה להצעות גם מארסנל וניוקאסל. ליברפול, לפי ידיעות בתקשורת האנגלית, מציעה לאיאקס 10 מיליון יורו תמורת המעבר. ראשי המועדון ההולנדי עדיין לא הסכים להצעה, אך הסכום אותו ליברפול מציעה קרוב לדרישות איאקס עבור השחקן. מעניין יהיה לראות כיצד יפעלו האדומים כלפי יוסי בניון באם ירכשו את באבל.

ג'יימי קראגר, שחקנה של ליברפול שהחליט לפרוש מהנבחרת האנגלית, יקבל בימים הקרובים שיחת טלפון ממאמן הנבחרת, סטיב מקלארן, שהודיע כי ינסה לשכנע את השחקן בן ה-29 לחזור ללבוש את הסמל של שלושת האריות. קראגר, לו יש 34 הופעות במדי הנבחרת, החליט לפרוש בעקבות מיעוט דקות המשחק אותן הוא מקבל. במשחקה האחרון של אנגליה באסטוניה, בו ניצחו האנגלים 3:0, זומן קראגר לסגל אך לא הורכב למרות פציעתו של הבלם פרדיננד.

נאני והארגריבס הוצגו באולד טראפורד

שני שחקני הרכש החדשים של מנצ'סטר הוצגו היום (שני) בפני התקשורת באיצטדיון אולד טראפורד. במסיבת העיתונאים הסכים מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, לדבר על הרכש העתידי של המועדון, קרלוס טבז. "אני בטוח שבסופו של דבר הוא יגיע אלינו. חשבתי שזה יקרה כבר בשבוע שעבר, הכל נראה בסדר, כך שהעיכוב הוא רק באשמת הפרמייר ליג", סיפר הסקוטי על העסקה הסבוכה, "כל הפרטים כבר סוכמו ואנחנו מקווים לסיים את העניין בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully