וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולן: "רוצה לשחק במכבי חיפה"

9.7.2007 / 16:46

שחקנים במכבי פ"ת טוענים כי זה מה שאמר החלוץ בחדר ההלבשה. גורמים בחיפה: "עדיין בונים עליו". רוסו הסכים להצטרף לירוקים

שחקנים במכבי פתח תקוה טוענים כי עומר גולן התבטא בימים האחרונים בחדר ההלבשה, כי הוא מעוניין לשחק במכבי חיפה. "הוא אמר שהוא לא רוצה לשחק במכבי תל אביב ורוצה לשחק בחיפה", סיפרו שחקנים בקבוצה והדגישו: "זה לא שהוא פוסל את מכבי פתח תקוה, ממש לא. אבל אם תגיע הצעה מיעקב שחר, הוא ייקח אותה בשתי ידיים". גורם במכבי חיפה אמר על כך: "אנחנו עדיין בונים עליו. אני אפילו מאמין שנוכל לשכנע אותו לשחק אצלנו, אם פתח תקווה תסכים לשחרר אותו".

המאמן רוני לוי שוחח עם ג'ובאני רוסו שהביע הסכמה לשחק במכבי חיפה. בקבוצה טוענים כי רוסו צפוי לחתום על חוזה עוד השבוע, וזאת למרות התנגדות הקהל. בקבוצה מאמינים שהמתנגדים לחזרתו של רוסו לקריית אליעזר מהווים דעה של קומץ, ולא את דעת הכלל. הבוקר, אגב, רוססו כתובות נאצה נגד רוסו בקרית אליעזר. "מדובר במספר פרחחים שלא מייצגים את הקהל החיפאי. נעשה הכל כדי לחסל את התופעה", אמר דובר הקבוצה, רועי דניאל.

לתומר חמד יש הצעות ממספר קבוצות, כולל בני סכנין ומכבי הרצליה. אבל יחד עם זאת, השחקן נשאר בינתיים במכבי חיפה שעדיין מעונינת בשורותיו. גם מאור בוזגלו צפוי להמשיך.

בעוד שבועיים בדיוק, ה-23 לחודש, בהנחה שחיפה לא תעפיל לשלב השני במפעל האינטרטוטו, היא תצא למחנה אימונים באוסטריה. אם הקבוצה תעבור לשלב הבא, היא תצא למחנה אימונים בספרד לאחר המשחק הראשון מול אתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully