וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "זהו יום מאוד מיוחד עבורי"

9.7.2007 / 12:28

לאחר סאגה ארוכה בעניין שחרור הגרמני, התרגש המאמן כשחתם בריאל מדריד. פרדי קאנוטה יעזוב את סביליה, בדרך לפורטסמות'

ברנד שוסטר, מאמנה המיועד של ריאל מדריד, יוצג היום בפני עיתונאים. הגרמני אולץ לשלם למועדונו הקודם, חטאפה, 480 אלף יורו כדי שיוכל להשתחרר מחוזהו במועדון. שוסטר נפגש הבוקר (שני) עם אנחל טורס, נשיא חטאפה, בכדי לסגור את עזיבתו הסופית, שתאפשר לו להתייצב מול המצלמות כמאמן ריאל מדריד, אחרי שבועות רבים של דיונים ורמיזות. "הקבוצות שלו שיחקו טוב, נהנו מכדורגל", סיפר נשיא ריאל, רמון קלדרון כשהצהיר על מינוי המאמן, "הוא מכיר את המועדון ויוכל להתמודד עם חדר הלבשה מלא בכוכבים".

כזכור, בסיום העונה, לאחר שזכה באליפות, פוטר פאביו קאפלו מהמשרה. שוסטר, שהוזכר עוד במהלך העונה כמועמד להחליפו, קפץ שוב כאופציה היחידה של אנשי ריאל. אנשי חטאפה, המועדון בו אימן עד תום העונה, ניסה למנוע את המהלך, אך היום הסיפור תם ושוסטר יעמוד על הקווים בברנביאו בעונה הבאה.

המאמן הנרגש אמר: "זהו יום מאוד מיוחד עבורי. אני חייב להודות לריאל על האפשרות שנתנה לי. אני יודע איפה אני נמצא. ריאל מדריד זה אחד משלושת המועדונים הכי גדולים בעולם. אני יודע, שמלבד להביא תארים כמובן, אני מחוייב שריאל תציג כדורגל יפה".

* פרדי קאנוטה צפוי לעזוב את סביליה ולחזור לאנגליה. סוכנו של השחקן כבר נפגש עם פיטר סטורי מהנהלת פורטסמות', ונראה כי הצדדים קרובים לסיכום. "הוא מאוד מרוצה בסביליה אבל הוא קרוב לגיל 30 והוא רוצה להבטיח לעצמו חוזה גדול לקראת סיום הקריירה", סיפר סוכנו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully