וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות ה-30 של א-רוד

9.7.2007 / 12:07

ערב פגרת האולסטאר חבט רודריגז להומר ה-30 שלו ב-0:12 של היאנקיז על האיינג'לס. מארק בהרלי האריך חוזהו בשיקגו

ניו יורק יאנקיז - איינג'לס 0:12

היאנקים צלחו בשלום את הנמסיס הגדול ביותר שלהם בעשור האחרון, עם ניצחון בסדרה וצמצום הפער מבוסטון לעשרה משחקים, רגע לפני פגרת האולסטאר. כבר באינינג הראשון חבט הידקי מאטסוי להומר בן שלוש ריצות, אחריו הוסיף אלכס רודריגז את ההומר ה-30 שלו העונה וגם רובינסון קאנו ירה לאחד. צ'ין מינג וונג הגיש מצוין 6.1 אינינגים וזכה בניצחון, אבל לא הכל טוב בממלכת היאנקיז: לראשונה מאז 1995 הם נכנסים לפגרת האולסטאר במאזן שלילי (43:42).


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 3:6

לאחר שאיזה אובר-חוכם ניתח אתמול את הסיטואציה של מארק בהרלי ואמר כי המועמד הכי חם לטרייד יבחר להיות שחקן חופשי בסוף העונה, בהרלי חתם על הארכת חוזה בוייט סוקס. המגיש ישחק בעיר הרוחות בארבע השנים הקרובות, תמורת 56 מיליון דולר. זו הייתה הבשורה הגדולה ביותר שיצאה לשיקגו עד כה בעונה מחורבנת מבחינתה. בשורה משמחת נוספת הייתה המשחק המלא השני ברציפות של חאווייר ואסקז, עם תשעה אינינגים ושמונה קטילות. ג'ים ת'ומה, פול קונרקו ורוב מקוויאק עם הומרים לשיקגו, שלמרות השפלת יום שישי הצליחה לצאת במאזן חצוי מהסדרה. קרלוס סילבה עם ההפסד, הומר מספר 24 לג'סטין מורנו.


דטרויט - בוסטון 5:6

סוויפ מלבב לטייגרס, שניצלו חולשה של דייסקי מאטסוזקה באינינג השלישי כדי לרשום ארבע ריצות. מרקוס ת'יימס, גארי שפילד וקרלוס גיין חבטו להומרים בדטרויט, ונכנסו מצוין לאולסטאר. מאטסוזקה סיים עם חמישה אינינגים וההפסד, נייט רוברטסון עם הניצחון. בוסטון ניסתה קאמבק מאוחר עם הומרים של חוליו לוגו וג'ף ביילי, אבל טוד ג'ונס שמר בהצלחה.


טורונטו - קליבלנד 0:1

דואל ענק בין ג'וש טאוורס לפול בירד הסתיים דווקא עם ניצחון לג'רמי אקארדו, לאחר שאלכס ריוס חבט לסינגל מידיו של רפאל בטנקורט באינינג התשיעי, ומכיוון שבירד (8.1 אינינגים) היה האיש שהעלה את ריד ג'ונסון, הרץ המנצח, לבסיס, הוא נחל את ההפסד. שמונה וארבעה עם שלוש חבטות בלבד לטאוורס.


קנזס סיטי - טמפה ביי 4:12

שש ריצות של הרויאלס באינינג השמיני עזרו להם לבסס היטב את יתרונם ולנצח. חורחה דה לה רוסה זכה בניצחון, סקוט קאזמיר עם ההפסד. הומר לג'וני גומז בטמפה ביי.


טקסס - בולטימור 1:2

שוב, באופן לא אופייני לשתי הקבוצות הללו, משחק עם תוצאה נמוכה. שישה וארבעה לקווין מילווד בניצחון, אריק גאנייה חזר לעצמו עם השמירה. שישה אינינגים גם לדניאל קבררה בהפסד, הומר לקני לופטון בטקסס.


אוקלנד - סיאטל 7:3

שורו וראו, איינג'לס, מי מתחבא מאחוריכם. המארינרס טאטאו את אוקלנד בקולוסיאום ושלחו הצהרת כוונות מאיימת ביותר לאנהיים - 2.5 משחקים בלבד מאחור. אם לא די לאייז בצרותיהם, ג'ו בלנטון, המגיש שלהם, הורחק באינינג השביעי לאחר שדחף את איצ'ירו סוזוקי בדרך לבסיס הבית וגרם לקטטה המונית שניקתה את הספסלים. בלנטון היה מתוסכל מדאבל מנקה בסיסים של ראול איבנייז, באינינג של ארבע ריצות של המארינרס. שון גרין זכה בניצחון, בלנטון עם ההפסד, הומרים לחוזה לופז בסיאטל ולאריק צ'אבז באוקלנד.

המטס צריכים את האולסטאר

יוסטון - ניו יורק מטס 3:8

רוי אוסוולט הגיש שבעה אינינגים וחישמל חמישה חובטים, כשלמרות הומר של קרלוס בלטראן הוא מנצח את דייב וויליאמס, הפיתרון התורן והלא אפקטיבי של ווילי רנדולף. כריס ברק חבט להומר באסטרוס, וניו יורק זקוקה לפגרה בעקבות מסע חוץ לא מרשים בכלל בקולורדו ובטקסס.


סן דייגו - אטלנטה 5:4

נו, הברייבס לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים וצימקו את הפער מהמטס לשני משחקים. בריאן מק'קאן חבט להומר והכניס הביתה ארבע ריצות, רגע לפני שהוא משתתף במשחק האולסטאר. גם קלי ג'ונסון חבט להומר, וקייל דייויס זכה בניצחון. גרג מדוקס עם ההפסד ובוב וויקמן כמעט הרג את אטלנטה אבל הצליח לשרוד, למרות שלוש ריצות חובה.


קולורדו - פילדלפיה 8:4

גם הפיליז הצליחו להתקרב קצת, עם הומרים של שיין ויקטורינו ופאט ברל, והופעה טובה של אדם איטון (שישה אינינגים). הומרים לקאז מאטסוי ולטוד הלטון בקולורדו, הפסד לארון קוק.


סינסינטי - אריזונה 3:4

הטריפ לסינסינטי היה רע במיוחד עבור הדיאמונדבקס. סקוט האטברג חבט להומר, אבל החבטה החשובה ביותר שלו הייתה לסינגל מנצח באינינג ה-11, והרדס טאטאו בסדרה של ארבעה משחקים את הנחשים, שנדחקו עמוק בטבלת ה-NL מערב. קירק סאארלוס זכה בניצחון, חוזה ולוורדה עם ההפסד. גם דייויד רוס מסינסינטי וכריס יאנג מאריזונה הלכו רחוק.


וושינגטון - מילווקי 2:7

יכולת טובה של טים רדינג, בצירוף התפרקות של כריס קפואנו החלש באינינג השישי סייעו לנשיונאלס לנצח. וושינגטון שמה, כאמור, שש ריצות באינינג הזה, כשריאן צימרמן חובט להומר בן שתי ריצות ופליפה לופז מוסיף הומר משלו. מי שיצאו חמורים במקרה הזה הם הקאבס, כי...


פיטסבורג - שיקגו קאבס 2:6

הם לא הצליחו לנצח את פיטסבורג בסדרה, ונכנסים לפגרה בפיגור 4.5 משחקים מהברוורס. ג'ייסון ביי חבט להומר והכניס הביתה ארבעה רצים, כששיין יומן קוצר ניצחון שני העונה. הפסד לקרלוס זמבראנו, למרות הופעה די רגילה של שבעה וחמישה, אבל גם שלוש ריצות חובה.


סט. לואיס - סן פרנסיסקו 0:7

נו, סופסוף הופעה של אלופי עולם לקרדינלס, כשטוד וולמייר רושם חמישה אינינגים נקיים והבולפן משלים את העבודה. בארי זיטו הנורא ואיום סגר ארבעה אינינגים בלבד בהפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - פלורידה 3:9

הדודג'רס נמלטו מסוויפ מול המארלינס, כשהם שוב מציגים את הנשק ההתקפי הקטלני שלהם - התופס הנפלא ראסל מרטין, שחבט להומר. כבר באינינג השני הייתה התוצאה 0:8, כשסקוט אולסן החלש צולח אינינג אחד בלבד בפלורידה ורושם את ההפסד. מארק הנדריקסון עם הניצחון, הומר גם לאנדרה אית'ייר בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully