וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו דואניאס פורש מכדורסל

9.7.2007 / 12:21

הסנטר הספרדי (31) של בדאלונה תולה את הנעליים עקב בעיות בריאות, אחרי קריירה יפה. וסילאידיס בדרך לאולימפיאקוס. אילייבסקי חתם בסיינה

סנטר חובנטוד בדאלונה, רוברטו דואניאס, יודיע על פרישה מכדורסל במסיבת עיתונאים שייכנס בשבוע הבא. הסנטר הענק בן ה-31, 2.21 מטרים גובהו, סובל מבעיות בריאותיות ולכן תולה את הנעליים בגיל צעיר יחסית.

דואניאס התחיל את הקריירה בפואנלברדה. ב-1996 הגיע לברצלונה בה העביר מרבית שנותיו ככדורסלן ואף זכה עמה ביורוליג ב-2003. ב-1997 הוא נבחר במקום ה-58 בדראפט ה-NBA על ידי שיקגו. הזכויות עליו הועברו למיאמי, אך הקטאלוני מעולם לא שיחק בליגה הטובה בעולם.

דואניאס סוגר קריירה בה גם זכה 6 פעמים באליפות ספרד, כולן עם ברצלונה, פעמיים בגביע הספרדי ופעם אחת בגביע קוראץ'. עם נבחרת ספרד הגיע למקום השני באליפות אירופה ב-1999.

וסילאידיס בדרך לאולימפיאקוס

קוסטאס וסילאידיס, שחקנה היווני של מלאגה, נמצא בדרכו לאולימפיאקוס. וסילאידיס, 2.00 מטר, יחתום על חוזה לשנתיים בסגנית אלופת יוון. הגארד-פורוורד נחשב לשחקן התקפי טוב, אבל ככזה שלוקה במשחק ההגנתי שלו.

יווני נוסף שנמצא בדרכו מספרד ליוון הוא לוקאס מברוקפאלידיס, שיגיע לטרפליסטית פנאתנייקוס מוולנסיה. אם זאת, שמועות קושרות אותו גם לאולימפיאקוס.

* מונטפסקי סיינה עיבתה היום את הקו האחורי שלה כשהחתימה היום (שני) את ולאדו אילייבסקי על חוזה לשתי עונות. אילייבסקי (27, 1.90) מגיע מקבוצה אחרת בארץ המגף, וירטוס בולוניה, שם רשם ממוצעים של 12.5 נקודות ב-34 משחקים בליגה האיטלקית בעונה שעברה.

המקדוני הבינלאומי הצליח להגיע אשתקד עם וירטוס לגמר הפלייאוף האיטלקי, לגמר הגביע וכן לפיינל פור היורוקאפ. "אני מאושר להגיע למונטפסקי, בעלת מסורת ארוכה. כעת אוכל להשיג את שאיפותיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully