וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט לגולדן סטייט, מעבירים הילוך

9.7.2007 / 11:34

הדיבורים "מתקדמים וממשיים", אבל הוולבס צריכים לתת הסכמה למה שיקבלו בתמורה. אודן משתפר בליגת הקיץ, אבל עדיין רחוק מלהרשים

הדיבורים על עסקה שתשלח את קווין גארנט לגולדן סטייט ממשיכים בהילוך גבוה, כך על פי מקור המקורב למהלך, שטען שהמגעים מתקדמים וממשיים.

עם זאת, עדיין מוקדם לקבוע אם מינסוטה תסכים לקבל עבורו את מונטה אליס, ברנדן רייט ושחקנים נוספים שיהפכו את העסקה לחוקית מבחינת החוזים. רייט עצמו, הבחירה מספר 8 בדראפט האחרון, לא יכול להיות מועבר בטרייד ב-30 הימים הקרובים בכל מקרה.

גארנט נואש לטרייד שירחיק אותו ממדינת 10,000 האגמים ושמו כבר הועלה בשבועות האחרונים כמועמד להגיע לבוסטון, פיניקס ול.א. לייקרס בשלל וריאציות של עסקאות משולשות ומרובעות. בינתיים הוא מעביר יום נוסף כזאב.

איזיאה לא מעביר את לי

איזיאה תומאס לא יעשה טרייד על דייויד לי. ניו יורק ניקס כבר הביעה עניין רב ברון ארטסט, אבל המאמן תומאס אמר שלי לא יהיה כלול בעסקה שתעביר את פורוורד סקרמנטו למדיסון סקוור גארדן.

שמו של לי הועלה גם כמועמד לעבור בטרייד שיישלח את קובי בריאנט לניקס אבל הוא אמר בימים האחרונים כי הוא רוצה להישאר בניו יורק. לי רשם העונה ממוצעים יפים של 10.7 נקודות ו-10.4 ריבאונדים למשחק.

* שחקן קליבלנד, דניאל גיבסון, נפצע במהלך המשחק מול נבחרת סין ונטש את המשחק.

* ג'ראלד וואלאס צפוי לחתום מחדש על חוזה של יותר מ-60 מיליון דולר בשארלוט, כך מדווח השארלוט אובזרוור. וואלאס סיים את העונה שעברה עם 18 נקודות, 7 כדורים חוזרים, 2.6 אסיסטים ו-2 חטיפות. הוא הפך לשחקן חופשי מאוד מבוקש.

אודן משתפר, אבל לא מרשים

גרג אודן נראה מעט טוב יותר במשחקו השני בליגת הקיץ, אבל רק מעט. הוא קלע 13 נקודות, הוריד 5 ריבאונדים, חסם 4 זריקות וגם רשם 9 עבירות בהפסד 72:68 לדאלאס, והתקשה במשך דקות ארוכות מול סגאנה ג'ופ, שגם חסם אותו פעמיים. במשחקו הראשון הוא יצא ב-10 עבירות (חוקי ליגת הקיץ), והסתפק ב-6 נקודות בלבד.

"ההבדל המשמעותי מבחינתי הוא לפגוש שחקנים גדולים שיודעים לשחק", הודה אודן, שגם סיפר על הלחץ הרב סביבו מאז הדראפט. העובדה שליגת הקיץ מתקיימת בלאס וגאס, ועדרי עיתונאים הולכים אחריו לכל מקום ושואלים אותו שאלות אחרי כל משחק לא מסייעת לו. "זו פעם ראשונה שהוא פוגש שחקנים טובים בגודל שלו", הרגיע מאמנו נייט מקמילן.

בפורטלנד סירבו להילחץ, והזכירו איך גרג אוסטרטאג נתן לטים דאנקן בראש במשחק ליגת הקיץ הראשון של הביג פונדמנטל. וגם לפטריק יואינג, כך מסתבר, לקח לא מעט זמן לפני שנכנס לעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully