וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסילה: "גאה בדרך שלנו"

9.7.2007 / 10:41

מאמן נבחרת ארגנטינה היה מאושר מהצורה בה הושג ה-0:4 על פרו. הוגו סאנצ'ז מתכונן לחצי הגמר: "ארגנטינה הנבחרת הטובה בטורניר"

בצורה די צפויה עלתה הלילה (בין ראשון לשני) ארגנטינה לחצי גמר הקופה אמריקה אחרי ניצחון 0:4 על פרו. הארגנטינאים עבדו במשך 48 דקות עד שפרצו את הסכר והמשיכו להיות הנבחרת היחידה שניצחה בכל משחקיה בטורניר עד כה.

"שיחקנו עם הרבה סבלנות והנענו את הכדור לרוחב המגרש. במחצית השנייה הם שילמו ביוקר", אמר מאמן ארגנטינה, אלפיו באסילה, אחרי המשחק, "לא צריך לחשוב רק על הניצחון. אפשר פשוט לנצח, אבל לעשות את זה בצורה שאנחנו עושים את זה הופכת אותי לגאה. אני מאושר מאיך ששיחקנו. כל השחקנים היו מעורבים".

"עשינו מאמץ אבל הובסנו. זה חלק מהכדורגל", אמר מאמן נבחרת פרו, חוליו סזאר אוריבה, "יש להם שחקנים מצויינים וגם ספסל מעולה. קשה לעשות משהו מול נבחרת עם כל כך כישרון ואפשרויות. השער הראשון שלהם מוטט את כל העבודה שעשינו במחצית הראשונה".

מי שתפגוש את ארגנטינה בחצי הגמר היא מכסיקו, שהביסה את פרגוואי 0:6 אחרי שזו שיחקה ב-10 שחקנים כבר מהדקה השנייה.

הוגו סאנצ'ז, מאמן מכסיקו, היה מאושר בסיום: "להגיע לחצי הגמר בטורניר של ישבת אליה אנחנו לא שייכים זה דבר קשה. עכשיו נפגוש את הנבחרת הטובה ביותר, ארגנטינה. המטרה שלנו היא לזכות בקופה אמריקה ואנחנו בדרך הנכונה, במיוחד לאור העובדה שאנחנו משתפרים מדי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully