וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה עדיין לא מתרגשים

9.7.2007 / 8:35

המינוי של אברהם גרנט למנהל המקצועי של צ'לסי, כמה אופייני, הסתתר מאחורי רכישת מאלודה והתקשורת הבריטית לא יצאה מכליה

אברהם גרנט מונה במזל טוב לתפקיד חדש בצ'לסי, המנהל הספורטיבי של המועדון. כלי התקשורת באנגליה לא יצאו מגדרם בנוגע למינוי, שגם לא היה הסיפור המרכזי בצ'לסי עצמה, אחרי שזו רכשה את פלורן מאלודה מליון. גרנט בוודאי היה בוחר להשתחל לתפקיד ביום בו מירב תשומת הלב תלך לשחקן רכש חדש ונוצץ ותתיר לו להתיישב בשקט בכסאו החדש ולסמן וי על עוד הישג בקריירה. איתרע מזלו וכך קרה.

אתרי האינטרנט של העיתונים האנגלים התייחסו למינוי בעיקר באלמנט הניוזי שלו. ההודעה הרשמית של צ'לסי צוטטה בכל אתר, כמה משפטים על הקריירה הענפה של המאמן לשעבר הוצגו גם הם ומרבית כלי התקשורת הזכירו בכמה שורות את המתח שעשוי לעלות במועדון בעקבות המינוי.

ה"אינדיפנדנט" העניק את הסיקור הגדול ביותר למקרה וסם אליס, שנמצא עם הקבוצה בלוס אנג'לס, כתב: "הנושא של המאמן הישראלי הכמעט לא ידוע, אברהם גרנט, היה רגיש מאוד בצ'לסי בשנה האחרונה, אבל אתמול הודיעה צ'לסי על מינויו למנהל מקצועי. מוריניו התנגד מאוד למהלך, אבל שוכנע על ידי פיטר קניון לקבל את העובדה שאין לו יותר מדי ברירות ולהבין שבעלי המועדון, רומן אברמוביץ', רוצה את גרנט בעיקר כדי שיהיה איש הקשר שלו עם הצוות המקצועי.

"גרנט נפגש עם מוריניו ונאמר שזו הייתה פגישה ברוח טובה. הוא ישמור על פרופיל נמוך בחודשים הקרובים, אבל למוריניו יש סיבות לדאוג מההשפעה שלו. זאת למרות שהוא שימש בתפקיד דומה בפורטסמות שמאמנה, הארי רדנאפ, החשיב אותו לאדם נאמן".

למרות הדיווחים הבלתי פוסקים בתקופה האחרונה על המינוי הצפוי, ה"טלגרף" בחר להתמקד בישיבתו של גרנט בדירקטוריון וכתב: "צ'לסי הודיעה אתמול במפתיע כי אברהם גרנט יצטרף לקבוצה לא רק כמנהל מקצועי אלא גם יישב בדירקטוריון המועדון".

עוד נכתב בטלגרף: "פיטר קניון קרא לאחדות אחרי העונה החולפת ולאור ההדרדרות ביחיסהם של רומן אברמוביץ' וז'וזה מוריניו, אבל ההגעה של גרנט עלולה להגביר את הספקולציות על כך שזמנו של המאמן הפורטוגלי בצ'לסי קצוב".

הגרדיאן הוסיף: "נראה היה שהמהלך עשוי לזרז את עזיבתו של מוריניו, אבל הפורטוגלי שוכנע לנסות לסבול את השינויים בקבוצה. הכימיה בין בינו לבין גרנט תעמוד למבחן ראשון בצורה מיידית כשגרנט יצטרף לקבוצה שמסע משחקי קדם העונה שלה בקליפורניה. גרנט עשה תפקיד דומה בפורטסמות, שם הוא נחשב לאדם פופולארי ולא שנוי במחלוקת".

ב"סאן" אולי רמזו קצת יותר על סיבת המינוי: "החבר הקרוב של רומן אברמוביץ' ויתר על הצעה ממנצ'סטר סיטי כדי להצטרף לצ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully