וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: הפסד ראשון לבית שמש

8.7.2007 / 23:23

הבלו סוקס נוצחו 3:1 בידי ארון פריבל ות"א הדוהרת, שקצרה ניצחון חמישי ברציפות. אדם בנט ומודיעין ניצחו 1:3 את רעננה

בניגוד לאופטימיות של אנשי הליגה, לא נפתח עדיין המגרש בספורטק, והמשחק בין נתניה טייגרס לפ"ת פיונירס לא התקיים. במשחק שכן נערך גברה ת"א לייטנינג על בית שמש בלו סוקס, והנחילה לגרביים הכחולים הפסד בכורה לאחר תשעה נצחונות. ת"א, עם מאזן 2:7, בהחלט מאיימת על ההגמוניה של הבלו סוקס.

ארון פריבל הגיש מצוין שבעה אינינגים מלאים, במהלכם שרף שבעה חובטים בסטרייקאאוטים והרשה ארבע חבטות בלבד. הוא נעזר באינינג שני בן שלוש ריצות ובהומר של בריאן לנגבורד, כדי לעלות ל-0:3 על סקוט פרלמן המפסיד. כל שיכלו הבלו סוקס לעשות הוא לרשום ריצת כבוד.

במשחק נוסף ניצחה מודיעין בתוצאה זהה את רעננה, כשמאט בנט קוצר ניצחון שני ומעמיד את ה-ERA שלו על 0.53. בנט גמא גם הוא את כל המרחק, כשהוא מטגן עשרה חובטים בסטרייקאאוטים. ונעזר בהומר רביעי העונה של אלאדיו רודריגז. חמישה אינינגים לאסיקייר פאייה בהפסד השני שלו העונה.

הליגה הודיעה על מבנה הפלייאוף, שלאחריו תיקבע האלופה, עם מסמך שנוסח על ידי הקומישינר, דן קרצר. כל שש הקבוצות תתמודדנה על התואר. ב-16 באוגוסט יתקיימו שני משחקים - המדורגת 3 מול המדורגת 6 והמדורגת 4 נגד המדורגת 5. שתי הראשונות יזנקו אוטומטית לשלב הבא.

ב-17 באוגוסט תשחק המנצחת בין מקומות 4 ו-5 נגד המדורגת 1, והמדורגת 2 תפגוש את 3/6. משחק האליפות יתקיים ב-19 באוגוסט בכפר הבפטיסטים, ויועבר ישירות בספורט 5. הפלייאוף ישוחק בשיטת ה-MLB - תשעה אינינגים ואם יש צורך - אקסטרה אינינגים. שיטת השבעה אינינגים והומראן דרבי תבוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully