וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'יימי התנהג בחזירות"

גורם במכבי ת"א הגיב לחתימה של השחקן בהפועל ירושלים ולמו"מ של הצהובים איתו. ארנולד: "לא אגיב לדברים אידיוטיים כאלו"

ג'יימי ארנולד ישחק בשנתיים הקרובות בהפועל ירושלים. המתאזרח, שניצח את האדומים עם הבאזר בגמר הפיינל פור האחרון, חתם זה מכבר על חוזה לשנתיים בדינמו מוסקבה האיזורית בסכום המוערך בכ-800 אלף דולר לעונה, אבל החליט בסופו של דבר לוותר על החוזה הגדול ולעלות לבירה. הפועל ירושלים תיאלץ לפצות את הרוסים.

בסביבתו של השחקן דיברו לאחרונה על הרהורי חרטה בשל המרחק הגדול מלב הבירה מוסקבה ותחלופת השחקנים הגדולה בקבוצה, שמלמדת, לטענת קרוביו, על חוסר יציבות. ארנולד, שבגיל 32 דרש כחצי מיליון דולר נטו לעונה וחוזה לשנתיים ממכבי ת"א (1.1 מיליון דולר עלות מעביד), לא ירוויח בירושלים סכום המתקרב לזה אותו הוא היה אמור להרוויח במוסקבה.

ירושלים עדיין מעוניינת ביניב גרין, שמיועד למקום של כבוד בחמישייה של דן שמיר. גרין, מצידו, ממתין עדיין להצעות מקבוצות אירופאיות, ועד שלא יכריע האם לעלות למלחה לא יידעו האדומים האם הם זקוקים לזר בעמדה מספר 4, או גם בעמדה מספר 5. במידה וגרין לא יגיע למלחה, צפויה ירושלים לפתוח במשא ומתן עם ג'רון רוברטס.

"ג'יימי התנהג בחזירות", אומר גורם במכבי. ארנולד: "דברים אידיוטיים"

במכבי תל אביב לא הופתעו לשמע דבר סיכומו של השחקן ביריבה הירושלמית, ובמועדון הצהוב היו אף ששמחו לאידו של השחקן, לכששמעו את סכום הכסף הנמוך שירוויח בעונה הבאה. "אין לי מושג מה עובר בראש שלו, אבל בדיעבד אפשר לומר שארנולד בסך הכל עשה לנו טובה", אומר גורם במכבי. "האמת שבכסף שיקבל בירושלים אולי היינו לוקחים אותו, אבל עם כל ההחתמות האחרונות שביצענו, אני לא יודע איזה מקום היה לו אצלנו.

"מה שכן, זה מה שקורה למישהו שאין לו טיפת סבלנות", הוסיף הגורם. "ג'יימי היה צריך להבין שחוץ מהסל ההוא מול ירושלים הוא עשה מעט מאוד כל השנה, ולא נתן לנו זמן כדי שנארגן את הקבוצה. הוא לחץ לקבל חוזה ואמר ש'אם אתם לא נותנים לי חצי מיליון דולר נקי אתם מעליבים אותי'. זו חזירות. בכל מקרה, אין ספק שטרנס מוריס עדיף עליו. אנחנו מאחלים לארנולד בהצלחה, אבל רק בגללו זה נגמר כפי שזה נגמר".

ג'יימי ארנולד נשמע נזעם ומסר לוואלה! ספורט בתגובה כי "הדברים האלה מגוחכים. אני יודע מי אני וגם במכבי יודעים מי אני. אני עושה את מה שטוב ביותר עבור המשפחה שלי. אני אדם בוגר יותר ולכן לא אגיב לדברים אידיוטיים כאלה. אני יודע וכולם יודעים מה הרמה שלי, כולל מי שאמר את מה שאמר. כך אני רואה את הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully