וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו יתרון מבחינת הגיבוש"

8.7.2007 / 14:05

נבחרת הפדרציה תצא ביום שני לאוסטריה לקראת המפגש על העלייה לבית העליון והקפטן עודד יעקב אופטימי. פאר: "נתן את המקסימום"

נבחרת הפדרציה בטניס תמריא ביום שני לאוסטריה לקראת המשימה החשובה ביותר בהיסטוריה של הטניס הנשי בארץ. שחר פאר, ציפי אובזילר ויוליה גלושקו, יתמודדו החל מיום שבת הקרוב מול נבחרתה של אוסטריה, על הזכות לעלות לבית העליון של גביע הפדרציה ולהצטרף לשמונה נבחרות הנשים הטובות בעולם. המשחקים יתקיימו בעיר לינץ על מגרשי חימר, ולפחות ביום שבת הם יועברו בשידור ישיר בספורט 5.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (ראשון) בהרצליה, התייחסו השחקניות והקפטן עודד יעקב להתמודדות הקרבה. יעקב: "זו פעם ראשונה בהיסטוריה שאנחנו מגיעים למעמד הזה ומחכה לנו יריבה לא קלה. אני מצפה לקרב איתנים, שקשה לדעת מה תהיה התוצאה בו".

למרות המילים הזהירות שאיתן פתח עודד יעקב, הוא גם דאג להדגיש כי מבחינתו, לנבחרת האוסטרית על אף היותה המארחת, אין שום יתרון: "אולי מבחינת הדירוג הממוצע הן מעלינו כי יש להן 3 טניסאיות בטופ 100 ולנו רק שתיים, אבל יש לנו נבחרת. עברנו המון משברים ביחד, זה אמנם לא מעניק ניצחון אבל זה מעניק כוח. אני לא בטוח עד כמה האוסטריות מגובשות, זה מבחן שנצטרך להעמיד אותן בו. צריך גם לזכור שהאוסטריות, בדיוק כמונו, עושות עכשיו את המעבר מעונת הדשא כך שאין להן יתרון על המשטח שהן מארחות עליו".

יעקב גם התייחס לביקורות שספגה שחר פאר בחודש האחרון ואמר: "יש לנו טניסאיות ענקיות. צריך לחבק אותן ולהסתכל על מה שיש להן ולא על מה שאין להן".

שחר פאר לא ממש מכירה את יריבותיה במפגש, סיביל באמר (21 בעולם) וטמירה פאצ'ק (54 בעולם). היא מעולם לא פגשה את פאצ'ק, ושיחקה מול באמר פעם אחת בלבד, ובהצלחה. פאר התייחסה למפגש ואמרה: "תמיד הנשמה והכוח נותנים את התוצאות על המגרש. אי אפשר לדעת אם ננצח או נפסיד, אבל נתן את המקסימום. זה חלום להגיע לשמונה הראשונות".

ציפי אובזילר, שאמורה לעלות מחר למקום ה-75 בדירוג העולמי: "אני שמחה שאנחנו שוב יחד. האנרגיות על המגרש הן ענקיות וזה שונה מתחרויות אישיות. אני באופן אישי מגיעה בהרגשה חיובית ועם רצון ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully