וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נסיונו הרב יתרום לצ'לסי"

8.7.2007 / 15:50

גרנט מונה רשמית למנהל הספורטיבי של הכחולים: "הוא יהיה אחראי על התאום והקשר בכל ענייני הכדורגל במועדון, ויישב בחבר המנהלים"

זהו, עכשיו זה רשמי: אברהם גרנט הוא המנהל הספורטיבי החדש של צ'לסי. "המועדון גאה להכריז על מינויו של גרנט", נאמר באתר הרשמי של הכחולים, "גרנט יהיה אחראי על התאום והקשר בין זרועותיו השונות של המועדון, הוא גם יישב בחבר המנהלים של הקבוצה ויעמוד בקשר רציף עם מנכ"ל הקבוצה, פיטר קניון".

מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שנחשב לידידו שלך הבעלים רומן אברמוביץ', יעבוד בשיתוף פעולה גם עם ראש מחלקת הנוער של צ'לסי, פרנק ארנסן. "ניסיונו הרב והידע הנרחב שלו יתרמו תרומה רבה לחשיבה בטווח הארוך בקבוצה", סיכמה ההודעה הרשמית מסטמפורד ברידג'.

מינויו של גרנט למנהל הספורטיבי של צ'לסי, הוא שיא הקריירה של המאמן, לצד תקופתו כמאמן נבחרת ישראל. גרנט בן ה-52 החל את קריירת האימון שלו בשנת 1973, בקבוצת הנוער של הפועל פ"ת. לאחר שהוליך את המלאבסים לשלוש סגנויות בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, עבר גרנט למכבי ת"א, וזכה עימה בשתי אליפויות (1992, 1995).

בעונת 1995/96 אימן גרנט בהפועל חיפה, ומקץ עונה אחת בצפון, חזר למכבי ת"א, במקומו של דרור קשטן. אחרי 3 שנים מאכזבות עם הצהובים, נחת המאמן בקרית אליעזר, וזכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות (2001, 2002), טרם שמונה למאמן נבחרת ישראל.

גרנט הוליך את הנבחרת הלאומית בשני קמפיינים, מוקדמות יורו 2004 ומוקדמות מונדיאל 2006, בהם לא הצליחה להעפיל לטורניר כלשהו. הקדנציה של גרנט כמאמן נבחרת היתה שנויה במחלוקת, והמאמן זכה לביקורת על משחקה הפושר וחסר ההשראה של הנבחרת, למרות שסיימה את מוקדמות המונדיאל ללא אף הפסד. גרנט יצטרף לצ'לסי לקראת מסע קדם העונה שלה לארה"ב, שיחל מחר.

גרנט מגיע למועדון שהתאושש משנה סוערת, והמנכ"ל פיטר קניון, נשמע אופטימי בראיון שהעניק לתקשורת הבריטית. למי ששכח, הבעלים רומן אברמוביץ', נופף אשתקד בחרב הפיטורין מעל ראשו של המאמן ז'וזה מוריניו, ויחסיהם ידעו עליות ומורדות במשך השנה. "יש דברים שכאלה בכל מועדון", אמר קניון ל-BBC, "וזה טופל. אני חש ביטחון לקראת העונה הקרובה ואני לא חושב שמישהו רוצה לשחזר את אירועי העונה שעברה".

אחרי שהחתימו אשתקד את אנדריי שבצ'נקו ומיכאל באלאק, צ'לסי היתה מועמדת בכירה לזכות בליגת האלופות, אבל השניים לא נצצו במדי הכחולים והותירו רושם די מאכזב בקרב האוהדים הכחולים. "אנדרי ומיכאל תחת חוזה לארבע שנים וזה פרק הזמן בו עליהם לתרום למועדון", הצהיר קניון והוסיף, "השניים יודעים כי יש להם הרבה מה להשיג בשורותינו והם רוצים זאת".

צ'לסי כבר החתימה את סטיב סידוול, קלאודיו פיזארו וטל בן חיים, ובדרך לצרף את פלורן מאלודה. מנגד, פרנק למפארד עושה קולות של עזיבה, וגם הקפטן ג'ון טרי צריך עוד להאריך את חוזהו. "זה יהיה מאוד נחמד אם זה יתבצע עד השבוע הבא", ציין קניון באנדרסטייטמנט בריטי טיפוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully