וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "ברזיל זו נבחרת שמתעלה ברגעי האמת"

8.7.2007 / 13:05

ברזיל התפוצצה ברבע גמר הקופה עם 1:6 על צ'ילה, והמאמן פירגן לשחקניו. הצ'יליאנים התמקדו בשמועות על התפרעות שחקני הנבחרת במלון

הרבה ביקורות ספגה נבחרת ברזיל על הופעותיה עד כה בקופה אמריקה, אבל אחרי התצוגה מול צ'ילה ברבע הגמר הלילה (בין שבת לראשון), שהסתיימה ב-1:6 מפואר לסלסאו, הביקורות פינו את מקומן למחמאות. צ'ילה לאט לאט הופכת ליריבה המועדפת על ברזיל, ובארבעת המשחקים האחרונים בין השתיים ניצחו הברזילאים בכולם, כשמאזן השערים עודמ על 1:18 (!) לזכותם.

ראשון המפרגנים לנבחרת היה המאמן דונגה, שהיה מרוצה במיוחד מהיכולת של שחקני הסגל שלא נקראים רוביניו, שהיה פחות או יותר היחיד שבלט בנבחרת עד כה בטורניר. "הדבר הכי חשוב היה שכולם שיחקו היטב", אמר דונגה. "זו נבחרת שמתעלה ברגעי האמת".

בצ'ילה התעסקו לאחר המשחק יותר באירועים שקדמו לו, מאשר במשחק עצמו, שהיה מביש בפני עצמו עבור הצ'יליאנים. מתברר שערב המשחק הסתובבו כמה משחקני צ'ילה במלון בו שהו כשהם שיכורים, וגרמו כמה מהומות. השחקנים עצמם מיהרו להכחיש את הפירסומים על הסקנדל התורן. מגן הנבחרת, חורחה ורגאס, נשלח להפריך את השמועות: "שתינו כמה כוסות, שום דבר מעבר לזה. לא התקוטטנו או משהו כזה, ולא יצאנו בכלל מהמלון". מההתאחדות הצ'יליאנית נמסר כי "ברגע שהטורניר יסתיים ראשי ההתאחדות יתכנסו בסנטיאגו על מנת לדון באירועים".

גם אורגוואי חזרה לחיים

גם אורגוואי הגיעה לקופה עם הרבה ציפיות, איכזבה מאוד בשלב הבתים, אבל ידעה לחזור לעצמה ברבע הגמר, עם 1:4 על ונצואלה המארחת, שסידר לתכולים מפגש עם ברזיל בחצי הגמר. "החלטנו להמר על הניצחון", אמר מאמן אורגוואי, אוסקר טבארז. "התוצאה הוכיחה שהצלחנו. אני מאוד שמח מאיך שהשתפרנו, וניצחנו לא פחות מאשר את המארחת. זה היה הצעד הראשון בדרך לאן שאנחנו רוצים להגיע, שזה עד הסוף. אני לא מטריח את עצמי בדאגות לגבי היריבה הבאה שלנו, קודם כל עלינו לעכל את הניצחון הזה".

דייגו פורלאן, שכבש צמד, הצטרף לברכות: "שלטנו במשחק לכל אורכו והראינו למה אנחנו מסוגלים. שיחקנו נהדר והגענו להמון מצבים".

מאמן ונצואלה, ריקרד פרז לא נשמע מאוכזב מדי: "לא הסתדרנו עם הלחץ שלהם, אבל לפחות עשינו היסטוריה בעצם ההגעה לשמונה האחרונות בטורניר".

חצי הגמר בין ברזיל ואורגוואי ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי. חצי הגמר השני ייקבע הערב (ראשון), כשמקסיקו ופרגוואי ייפגשו למשחק רבע הגמר השלישי, וארגנטינה ופרו יתמודדו על המקום האחרון בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully