וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה לכם יום ארוך

8.7.2007 / 12:25

בלטראן והמטס ניצחו ביוסטון אחרי 17 אינינגים, בוסטון והיאנקיז הפסידו אחרי 13 ובדארד מבולטימור טיגן 15 חובטים במשחק "רגיל"

יוסטון - ניו יורק מטס 5:3

אחרי 17 אינינגים ארוכים עשה קרלוס בלטראן סוף לסאגת המשחק הזה, עם תפיסה ענקית באאוטפילד ועם סינגל שהעלה את המטס ליתרון, אותו לא שמט בילי וגנר. המטס השוו תוך מאמץ מ-3:0 ל-3:3 באינינג החמישי, ואחר כך התפתח משחק הגשה מעולה של המחליפים. ארון סילי זכה לבסוף בניצחון ובריאן מולר בהפסד. 7.2 אינינגים לוודי וויליאמס ושבעה אינינגים לטום גלאווין הותיקים. הומרים לדייויד רייט ולקרלוס דלגדו במטס.


לוס אנג'לס דודג'רס - פלורידה 7:2

משום מה לא ממש הולך לדודג'רס נגד המארלינס, כשהנלי רמירז משמש כראש חוליית החיסול. ארבע חבטות ושתי ריצות לשורטסטופ של פלורידה, כשעוזרים לו מיגל קבררה, טוד לינדן וג'וש ווילינגהאם עם הומרים על הראש של דרק לואו. סרג'יו מיטרה עם הניצחון.


סט. לואיס - סן פרנסיסקו 7:6

וגם הקרדינלס נופלים שדודים מול "קבוצת תחתית". טים לינסקאם הגיש שישה וחישמל חמישה, למרות שהרשה הומר ראשון העונה לסקיפ שומכר. בריידן לופר עם ההפסד.


קולורדו - פילדלפיה 3:6

הרוקיז כבר הפילו את המטס, ועכשיו לוקחים את הפיליז מטה. חמישה אינינגים הספיקו לרודריגו לופז לניצחון, ושימו לב לקלוזר החדש, מנואל קורפאס, שזכה בשמירה הראשונה שלו, במקום בריאן פואנטס. הומרים לריאן ספילבורגס מקולורדו ולג'ימי רולינס ולריאן הווארד מפילי.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 7:1

עבודה יפה של טד לילי, עם 7.1 אינינגים ושש הכשות, נתמכה בהתקפה טובה של שני מוליכי ההרכב, אלפונסו סוריאנו וריאן ת'ריו, עם שלוש חבטות כל אחד. קפטן מחנה האוהדים של הולנד, ג'ון ואן בנסחוטן, עם ההפסד.


סינסינטי - אריזונה 4:5

הרדס ממשיכים להתעלל בדיאמונדבקס, וניצחו את המפגש השלישי בסדרה בת ארבעה משחקים. למרות שאריזונה חזרה במעלה האינינג השמיני מפיגור 4:1 ל-4:4, חבט נוריס הופר את הסינגל המנצח בתחתית האינינג, והעניק את ה-W לג'ו קוטלנגוס. שמירה מוצלחת לדייויד וות'רס והומרים לאדווין אנקרנסיון מסינסינטי ולאריק בירנס מאריזונה. הפסד לטוני פניה.


וושינגטון - מילווקי 4:5

הנשיונלס עושים את העבודה לקאביז, למרות משחק ענק של ה-MVP עד כה ב-NL, פרינס פילדר, שחבט להומר 28 ו-29 ועקף את אלכס רודריגז בראש טבלת ההומרים בליגה. אינינג חמישי בן ארבע ריצות העניק לג'ייסון סימונטאצ'י את הניצחון. צ'אד קורדרו עם השמירה, כששתי ריצות נוספות של מילווקי נרשמו בהומרים, מידי ג'וני אסטראדה וריאן בראון.


סן דייגו - אטלנטה 5:8

הפאדרס ניצחו במשחק הפכפך, הודות ליכולת התקפית לא אופיינית בפטקו פארק. מייק קמרון חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג הרביעי, העלה את סן דייגו ל-3:4 ומשם לא נשמט היתרון. חליל גרין עם הומר משלו, הית' בל עם הניצחון וטרבור הופמן הבלתי מתכלה עם השמירה. הומר לג'ף פרנקור באטלנטה, הפסד לטיילר ייטס.

AL: רכבת לילה לקאירו

ניו יורק יאנקיז - איינג'לס 2:1

משחק כוחני של שני הפותחים, ג'ון לאקי באיינג'לס ורוג'ר קלמנס ביאנקיז, לא הספיק להם להכרעה. לאקי גמא שמונה אינינגים והשווה את שיאו האישי עם 11 סטרייקאאוטים, קלמנס הלך מרחק דומה והסתפק בשלושה. באינינג ה-13 ביצע מיגל קאירו שתי שגיאות ואיפשר למלאכים לרשום ריצה, כשפרנסיסקו רודריגז דואג עם שני אינינגים טובים לשמר את הניצחון. הפסד ללואיס ויזקאינו.


דטרויט - בוסטון 2:3

גם כאן נדרשו 13 אינינגים, עד שאיבאן רודריגז חבט הביתה את הסינגל המנצח מידיו של ג'ונת'ן פפלבון, והופעה טובה של הפותח החמישי של בוסטון, קייסון גבארד, עם 6.1 אינינגים ושלושה טיגונים. ג'רמי בונדרמן עם שמונה אינינגים עצומים ותשעה חשמולים, וזרח למעט טעות שהעניקה הומר לדייויד אורטיז. ניצחון לג'ייסון גרילי.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 1:3

נפלאות הן דרכי הבייסבול. ביום שישי השרישו הטווינס 32 ריצות על הראש של הגרביים, בשבת סגר מארק בהרלי את הברז עם שמונה אינינגים מוצלחים. כל זאת הודות להומר בן שתי ריצות של פול קונרקו, שעמד במרכזו של אינינג רביעי בן שלוש ריצות. בובי ג'נקס עם השמירה, בוף בונסר עם ההפסד.


טורונטו - קליבלנד 9:4

דטרויט מנצחת? האינדיאנס לא מוותרים. פאוסטו קרמונה היה פושר עם 5.1 אינינגים, אבל זכה בניצחון העשירי העונה ונתן לשבט שני מגישים (יחד עם סי סי סבאתיה) שזכו בעשרה נצחונות לפני פגרת האולסטאר. הומרים לגריידי סיזמור, קייסי בלייק, ויקטור מרטינז וטרוט ניקסון מקליבלנד, הפסד לשון מרקום שצלח 3.1 אינינגים.


טקסס - בולטימור 3:0

אריק בדארד הוא המלך ונשיר לו שיר הלל (אחר כך, למצוא בקסטות של התחנה המרכזית). תשעה אינינגים, 15 הכשות, רק שתי חבטות, האיש הוא כוח. "לאף אחד שעמד מולו לא היה סיכוי", אמר ג'יי גיבונס, האאוטפילדר של בולטימור, שגם חבט להומר במשחק. הפסד לברנדון מקארתי, למרות שישה אינינגים סולידיים.


אוקלנד - סיאטל 4:0

המארינרס ממשיכים לתת בראש ולשמור על מרחק סביר מהאיינג'לס. פליקס הרננדז טיגן רק שני חובטים, אבל גמא שמונה אינינגים טובים. אדריאן בלטרה המצוין חבט להומר בן שלוש ריצות על ריץ' הארדן, בפתיחה הראשונה שלו מאז אפריל.


קנזס סיטי - טמפה ביי 7:8

הומרים לבילי באטלר מקנזס סיטי, ולקרלוס פניה וג'וני גומז מטמפה ביי. אוקטביו דוטל עם הניצחון, שון קמפ עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully