וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינלי מראה מה הוא שווה

8.7.2007 / 11:29

האיטלקי החדש של גולדן סטייט הפגיז 37 נקודות במשחק קבוצתו בליגת הקיץ. הקליפרס רוצים את פרנסיס, מיאמי את מו וויליאמס

שחקנים בינלאומיים רבים חווים בדרך כלל תקופות הסתגלות לא פשוטות לסגנון המשחק האמריקאי כשהם מגיעים ל-NBA. אצל מרקו בלינלי, הבחירה ה-18 בדראפט האחרון של גולדן סטייט, נדמה שתקופת ההסתגלות היתה קצרה במיוחד. כבר במשחק הבכורה של הצלף האיטלקי במשחקם של הווריורס בליגת הקיץ הלילה (בין שבת לראשון) מול ניו אורלינס, רשם בלינלי 37 נקודות, באחוזים נהדרים (14 מ-20 מהשדה, כולל 5 מ-7 מחוץ לקשת) בניצחון של הווריורס 102:110. אז נכון שמדובר בסך הכל בליגת הקיץ, אבל אוהדי הלוחמים יכולים להיות מאוד אופטימיים מהידית של בלינלי, שעבר עונה לא קלה בכלל בקליממיו בולוניה.

הרוקי השני של גולדן סטייט, ברנדן רייט, עשוי להחמיץ את כל משחקי ליגת הקיץ עקב פציעה בירך. רייט נבחר במקום השמיני בדראפט על ידי שארלוט, ונשלח למפרץ תמורת ג'ייסון ריצ'רדסון.

* סטיב פרנסיס, שעבר לפורטלנד כחלק מהעיסקה ששלחה את זאק רנדולף לניקס, ישוחרר ככל הנראה מהבלייזרס, והקליפרס הוזכרו כמועמדים לקלוט אותו.

* מיאמי ממשיכה לחפש חיזוק בעמדת הרכז, והמועמד התורן הוא מו וויליאמס, שנפגש על פי הדיווחים עם פט ריילי במסעדה בפלורידה.

* קליבלנד מעוניינת להשאיר את אנדרסון ורז'או, שמחוזר על פי השמועות על ידי ממפיס. במידה והגריזליס אכן יגישו הצעה לברזילאי, הקאבס עשויים להשוות את ההצעה, גם במחיר של שליחתו של דרו גודן בטרייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully