וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנעו לענק הספרדי

8.7.2007 / 23:03

חאבייר ריי התעלל בנבחרת העתודה עם 23 נקודות, 20 ריבאונדים ו-5 גגות ב-73:77 של ספרד על ישראל. היריבה ביום שלישי: גיאורגיה

נבחרת העתודה הישראלית הרגילה אותנו בשנים האחרונות לניצחונות יפים במסגרות הבינלאומיות, וגם גירסת 2007 שלה הסבה לנו לא מעט נחת עם שני ניצחונות נאים על מקדוניה וקרואטיה. מול הספרדים, במשחק שסגר את בית ג', התקשו חניכיו של יעקב ג'ינו להתמודד עם הפיזיות של חאבייר ריי, שהתעלל בקו הקדמי בכחול-לבן עם 23 נקודות, 20 כדורים חוזרים ו-5 חסימות, בדרך לניצחון 73:77.

עמרי כספי, שבלט כל כך בשני המשחקים הראשונים לא הורגש עם 11 נקודות ב-3 מ-5 מהשדה, פלוס 5 ריבאונדים בלבד. את הוואקום מילאו יוגב אוחיון (19 נקודות) וגיא מקל (17 נקודות, 3 מ-4 מאחורי הקשת). למרות 38 אחוזים בלבד משתי נקודות ו-7 אסיסטים קבוצתיים, ההגנה הישראלית גרמה ל-16 איבודים ספרדיים והשאירה את הנבחרת במשחק. גם 21 מ-31 מהקו של היריבה מנעו מספרד לברוח.

ישראל פתחה חלש מאוד, ופיגרה 14:2 אחרי דקות בודדות, אבל ירדה להפסקה בשוויון 38:38. ברבע השלישי היתרון הספרדי שוב צמח לספרות כפולות, אבל גם הפעם ירדו בחורינו המצוינים לחזור ולהשוות, 69:69 עמוק ברבע הרביעי. אז קלע מארק פרננדז 5 נקודות רצופות, ואיבוד של אוחיון 29 שניות לסיום סתם את הגולל.

נבחרות ספרד, ישראל וקרואטיה ממשיכות לבית ו', שם תחבורנה לאיטליה, גיאורגיה ובולגריה כשכל נבחרת שומרת על מאזנה מהבית המוקדם.

משחקי ישראל בשלב הבא:

שלישי: ישראל - גיאורגיה
רביעי: ישראל - איטליה
חמישי: ישראל - בולגריה

מהלך המשחק

רבע 1: 8:21 לספרד

הספרדים פתחו את המשחק עם יתרון 2:14 מהיר אחרי שש דקות (6 של חאבייר ריי ו-6 של אלברט טרואל), כשכספי אמון על הנקודות היחידות של הנבחרת ברבע הראשון. יוגב אוחיון התעורר מעט, ובארבע נקודות מהירות הוריד את הפיגור ל-17:6, שתי דקות לסיום הרבע.

רבע 2: 38:38

הכחולים-לבנים עלו לרבע השני נחושים לנגוס בפיגור המשמעותי, אבל בשלוש דקות הראשונות לא הצליחו לעשות יותר מ"ריצת" 8:11, שהורידה למינוס 10, 29:19. ואז שתי שלשות בזק של גל מקל וליי אפ של כספי חתכו את הפער לארבע בלבד. 10 נקודות של אוחיון ברבע השני הובילו קאמבק ישראלי מרשים בדרך לשוויון בהפסקה.

רבע 3: 55:60 לספרד

ריי חזר לקלוע ולגרוף כדורים חוזרים, והספרדים חזרו ליתרון דו ספרתי באמצע הרבע, 42:53. כספי לא הצליח להיכנס למשחק, וישראל לא השכילה להתקרב במשך דקות ארוכות.

רבע 4: 73:77 לספרד

כספי, אוחיון, מטלון ומקל חברו כדי למנוע מהספרדים לברוח, כשליי אפ של האחרון השווה ל-65:65 באמצע הרבע. ריי המשיך לעשות עבודה ענקית בהגנה (5 גגות), בריבאונד (17) ובהתקפה (21 נקודות), ובכל פעם שהישראלים השוו הוא היה שם בשביל לקחת צעד אחד קדימה. מארק פרננדז קלע 5 נקודות רצופות, והעלה את נבחרתו ל-69:74, 1:20 דקות לגונג האחרון. בדיוק לפני שאפסו התקוות קבר כדיר שלשה שחתכה למינוס 2, אבל אחרי החטאה ספרדית איבד אוחיון את הכדור עם 29 טיקים בלבד על השעון. היו לישראלים הזדמנויות נוספות, אבל החטאות מהשדה ומהקו גמרו את הסיפור.

רשימת קלעים:

לישראל: יוגב אוחיון 19, גל מקל 17, עומרי כספי 11, נועם מטלון 9, אלישי כדיר 7, דורי אסף וטל דן 3 כ"א, דניאל גור אריה וערן אסנטי 2 כ"א.

לספרד: חאבייר רי סאנוי 23 (20 ריבאונדים, 5 גגות), מארק פרננדז 14, פאו ריבאס וטרואל 10 כ"א.

"זה נראה כמו 4 משחקים שונים"

מאמן העתודה, יעקב ג'ינו: "ספרד היא נבחרת חזקה ששלטה במומנטום, ואנחנו רדפנו אחריהם מההתחלה. יותר מדי פעמים חזרנו מפער דו ספרתי. החזרה היתה עם לחימה, אבל היו לנו הרבה עליות וירידות. זה נראה כמעט כמו 4 משחקים שונים. במאני טיים הגענו מותשים ולא הצלחנו בדברים הקטנים כמו החלטה דקה לסוף - מסירה לא טובה במקום ללכת לטבעת".

על חאבייר ריי הנפלא אמר ג'ינו: "לא היה לנו פיתרון אליו. הוא טחן אותו מתחת לסלים, היה מצוין בצבע ובהגנה שינה לכולם זריקות. עומרי כספי קיבל טכנית כבר אחרי 2 דקות כי דחף כדור אחרי סל, ומאותו רגעי נזהרנו מאוד איתו".

"החבר'ה מאוכזבים אבל זו נבחרת של גברים. כיוונו גבוה מההתחלה, אבל בגלל השיטה יש לנו חסרון משמעותי אחרי ההפסד הזה. בכל מקרה - לא נוותר וננסה לעשות הכל למרות שהדברים עכשיו יותר מסובכים וקשים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully