וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופה אמריקה עומד להתחיל

9.7.2007 / 0:55

ארגנטינה ניצחה 0:4 את פרו, מכסיקו הביסה 0:6 את פרגוואי ואולי בחצי הגמר נתבשר סוף סוף על כדורגל קצת יותר איכותי ותחרותי

הסירחון של הקופה אמריקה מתחיל להגיע עד לכאן. אם לא די באירגון המפגר שבישר על מאבקים חוזרים בין ברזיל לצ'ילה ובין ונצואלה לאורוגוואי כבר ברבע הגמר, הגיעו המשחקים הללו והסתיימו בהבסות ללא תנאי. הלילה (בין ראשון לשני) גם מכסיקו וארגנטינה כבשו שישייה ורביעייה בהתאמה ואולי יש כאן חגיגת שערים, אבל גם 10-20 האנשים שאולי הזמינו את המשחקים ומאות הנוספים שמצטנפים אל מול המחשב ורואים את המשחקים ללא תשלום, יכולים להרגיש שמשהו כאן רקוב.

פארגוואי נאלצה לעשות דרך של 1,000 קילומטרים אל העיר מאטורין למשחק רבע הגמר נגד מכסיקו, וכל זאת כדי לספוג שישייה מדהימה ללא מענה. לא נעים.

ארגנטינה, הנבחרת היחידה שניצחה בכל משחקיה בטורניר, קיבלה פרס בעקבות הניצחון על פראגוואי, נשארה בבארקיסמייטו והחטיפה לפרו עם 0:4.

מכסיקו - פרגוואי 0:6

מכסיקו נותרה בלתי מנוצחת, ואחרי ה-0:2 המרשים על ברזיל בבתים, עלתה לחצי הגמר אחרי 0:6 מרשים על פרגוואי ברבע גמר הקופה. הן המכסיקאים והן הפרגוואים הבקיעו שמונה שערים בסיבוב הראשון, כשהאחרונים הפסידו רק במשחק מול ארגנטינה (בה ניתנה לכמה משחקני ההרכב מנוחה), אבל במפגש הישיר לא היה ספק מי הקבוצה טובה יותר כבר מהדקה השנייה, אז הורחק השוער אלדו בובאדילה.

בובאדילה גרם לבעיטת עונשין מ-11 מטרים, והשאיר את חבריו עם שחקן פחות במשך 88 דקות. נרי קסטיו הבקיע את הפנדל, ג'רארדו תוראדו הכפיל את התוצאה בדקה ה-26, כשניצל חור גדול בהגנה היריבה, וקסטיו הוסיף את השני שלו, כשקבע 0:3 בדקה ה-38, כשנותר פנוי לחלוטין עלך סף רחבת ה-16.

במחצית השנייה היו לשתי הקבוצות הזדמנויות, עד שפרננדו ארסה הבקיע את הרביעי בדקה ה-79. ארסה קיבל כדור 25 מטרים מהשער, ומהמקום בעט בעוצמה חצי הקשתה שנחתה ברשת. בדקה ה-87 ראינו את ה-0:5, כשבלאנקו הרשית בעיטה שנייה במשחק מ-11 מטרים, ובתוספת הזמן נפל השישי, כשעומאר בראבו נגח פנימה כדור רוחב.

ארגנטינה - פרו 0:4

הכושר הנפלא של חואן רומן ריקלמה לא דעך גם מול פרו וצמד שלו סייע לנבחרת של אלפיו באסילה לדלג בקלות לחצי הגמר.

פרו החזיקה מחצית שלמה ועוד שלוש דקות לפני שספגה מרגלי המאסטרו של בוקה ג'וניורס. קרלוס טבז, שנכנס במחצית במקומו של דייגו מיליטו, עוד הספיק לנגוח לקורה לפני שריקלמה מצא בבישול מצוין את לאו מסי בדקה ה-61 וזה כבש את שערו הראשון בטורניר ועשה 0:2.

חאבייר מסצ'ראנו, שכבש את שער הניצחון מול פרגוואי (0:1) בלילה שבין חמישי לשישי, כבש משחק שני ברציפות אחרי שהשתלט ראשון על ריבאונד בדקה ה-75 ו-5 דקות לסיום המשחק השלים ריקלמה את הרביעייה אחרי מהלך שהחל בשוער רוברטו אבונדזיירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully