וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אוזן סיכם בכפ"ס

המגן סיפר כי הוא מצטער על דרישותיו במשא ומתן מול מכבי נתניה, אך מרגיש שוויתרו עליו בקלות: "עשיתי הכל כדי להישאר"

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני
מראיין: אריק רחמיאן

אורי אוזן סיכם הבוקר (ראשון) את תנאיו בהפועל כפר סבא. אוזן ירוויח 150 אלך דולר לעונה, עם אופציה לשנתיים נוספות, ובחוזה יכלל סעיף יציאה לחו"ל. המגן נפגש עם אוחנה כבר לפני שבועיים, אז קיבל את ההצעה להצטרף לכפר סבא, אבל אמר לו שהוא מעדיף למצות את האופציה של להישאר בנתניה.

למרות שאתמול כבר סיכמו בלחיצת יד מכבי נתניה ומגן סטיאווה בוקרשט, קלמי סבן, על חזרתו לקבוצה, מתברר הערב שעדיין ישנם פערים גדולים בין דרישות השחקן לבין מכבי נתניה.

סבן דורש לקבל מענק חתימה ובשלב הזה נתניה מתנגדת לכך. פערים משמעתיים התגלו גם בנושא השכר. נתניה מוכנה לשלם לשחקן 120-130 אלף דולר לעונה ואילו הוא דורש הרבה יותר. יחד עם זאת נתניה מתעקשת לסגור עם סבן כבר הערב על מנת שיצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה ולכל המאוחר יטוס מחר לרומניה לסגור את ענייניו וישוב לארץ.

גורם בנתניה אמר הערב: "עכשיו הכל תלוי במשחקי אגו. במכבי נתניה הולכים לשלם על כך הרבה מאוד כסף". סיכויים גדולים כי למרות הפערים עוד הערב ייחתם החוזה עם סבן. במקביל למו"מ שלחה הערב נתניה בקשה רשמית לסטיאווה בוקרשט וביקשה לשחרר את קלמי סבן לשורותיה.

"לא נתנו לי צ'אנס לחזור בי"

בתוך כך אורי אוזן נפרד אתמול מחבריו. אוזן התראיין אמש (שבת) ואמר: "אני מתחרט. העברתי באמצעות מנהל הקבוצה גדי חן כבר אתמול מסרים, אבל התשובה שקיבלתי הייתה 'מצטערים, סגרנו עם קלמי סבן בלחיצת יד ומבינחנתו אין דרך חזרה'"

השחקן נשמע עצוב ובעיקר פגוע מאוד מהמהירות בה נתניה ויתרה על שירותיו ועברה לאופציה חלופית. "התעוררו קשיים במו"מ ושני הצדדים ניסו למקסם מבחינתם את הרווח של כל אחד לטובתו שזה לגיטימי במו"מ", אמר אוזן, "אבל דברים לא הסתדרו למרות שבשבוע שעבר יצאתי מפגישה עם קובי בלדב עם הרגשה מאוד טובה. במהלך השבוע ניסיתי לתפוס את גיל לב כדי לנסות לגשר על הפערים, אבל לא הצלחתי לתפוס אותו. אני מאמין שאם הייתי נפגש איתו פנים אל פנים הדברים היו מסתדרים".

אוזן הוסיף: "אני בהחלט פגוע כי לרגע לא האמנתי שדברים לא יסתדו ושלא אשחק במכבי נתניה בעונה הבאה. עד לרגע זה אני עדיין מאמין ומקווה, לכן דחיתי מספר הצעות מקבוצות שפנו אלי במהלך הפגרה".

אמרו עלייך שההתנהגות שלך הייתה חזירית והתנהגת כמו ילד מפונק שכל הזמן העלה את הדרישות שלו.

"בעיני לגיטימי לדרוש מה שאני חושב שמגיע לי. אם היו רוצים ניתן היה למצוא פיתרון יצירתי ולגשר על הפערים"

אולי לא רצו אותך?

"יכול להיות, אבל אני לא הרגשתי כך. להפך - יש לי רק מילים חמות על ראובן עטר, על מנהל הקבוצה גדי חן ועל קובי בלדב, שרצו אותי מאוד ועשו הכל על מנת שאשאר".

אולי גיל לב, הנשיא, לא רצה אותך.

"מה שכואב לי באמת זה שעד לרגע זה לי נראה שלא מיצינו את המו"מ ואם גיל היה נפגש איתי היינו מגיעים לפשרה. לצערי ביום שלישי לא הצלחתי ליצור איתו קשר. אין לי ספק שבשיחה מלב אל לב היינו מסתדרים וזה מה שחבל לי מאוד. לכן אני גם מאוכזב כל כך שלא הצלחנו להיפגש".

אולי עלית על עץ גבוה מדי

"יכול להיות אבל גם לא נתנו לי הזדמנות לקחת את הסולם ולורדת מהעץ. טבעי שבמו"מ כל צד דורש. יכול להיות שעשיתי טעויות במהלך המו"מ ואני מודה בכך, אבל לא נתנו לי צ'אנס. לא ישבו איתי ולא ניסו באמת לסגור את הפערים בינינו. אני הרגשתי שהעניינים נסחבים סתם ורציתי לעשות לזה סוף".

מתחרט?

"ודאי שאני מתחרט וכבר אתמול הודעתי לגדי חן לומר לגיל לב שאני מוכן לחתום על החוזה כמו שהוא, אבל הבנתי שמאוחר מדי. אני עדיין מאוד מקווה שהדברים יסתדרו למרות שהבנתי שהסיכויים לכך קלושים כי הם סגרו עם מגן ימני לא פחות טוב ממני ויותר חושב מכך, שחקן בית".

אוזן שלח לראשי המועדון מסר של הדקה ה-90: "ב-24 השעות האחרונות עשיתי הכל על מנת להישאר בקבוצה. ביקשתי לשוחח עם גיל לב אבל הוא לא חזר אלי ונראה לי שעכשיו זה כבר עניין של עיקרון. נתניה ויתרה עלי בגלל פחות מ-15 אלף דולר לעונה".

על העתיד אמר אוזן: "אני לא מודאג, לא אשאר מובטל. אלי אוחנה רוצה אותי מאוד בכפ"ס ואשמח לשחק בשבילו. הערצתי אותו כשחקו וכמו שהערצתי את עטר, ששיחקתי בשבילו. אם אעזוב את נתניה אשמח לשחק בשביל אוחנה".

על האוהדים: "מצטער מאוד בשבילם. אני יודע שהם רצו מאוד שאמשיך לשחק בנתניה. גם עכשיו כשאני מדבר על זה עומדות לי דמעות בעיניים".

עדכון ראשון 7.7.07 22:41
עדכון אחרון 8.7.07 17:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully