וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: קליגר וגל מדורגים 4 בפתיחת אליפות העולם

7.7.2007 / 23:06

צמד שייטי ה-470 סיימו את שני השיוטים הראשונים בפורטוגל במקומות 4 ו-5. שחר צוברי מדורג שלישי בניל פרייד, גל פרידמן 26

צמד שייטי ה-470, גידי קליגר ואודי גל, פתחו היום (שבת) את השתתפותם באליפות העולם הנערכת בקשקייש, פורטוגל. הצמד סיים את שני השיוטים הראשונים במקומות 4 ו-5 ומדורג במקום הרביעי. בגלל רוחות חלשות ולא יציבות, השניים מצאו את עצמם פעמיים מחוץ ל-15 הראשונים, אבל הצליחו להתגבר על הבעיות ולחזור לצמרת. הצמד הישראלי השני, אייל לוין וים אמיר, פתחו את התחרות מצויין כשסיימו את השיוט הראשון במקום השני, אלא שאת השיוט השני הם סיימו במקום ה-26 בלבד, כך שבסופו של דבר הם מדורגים 37 בתום היום הראשון.

קליגרו וגל סיכמו את היום ואמרו: "אנחנו מאוד מרוצים מהפתיחה, שטנו מצויין למרות שאלו לא התנאים החביבים עלינו. אנחנו שמחים שהתחלנו בצורה מאוד יציבה. אנחנו מרגישים מצויין לקראת הימים הבאים וחייבים לשמור על ריכוז לאורך כל התחרות".

בתחרות המקבילה לנשים, ניקה קורניצקי וורד בוסקילה סיימו את שני השיוטים במקומות 6 ו-10 והן מדורגות 11. נועה בוצר ולאיה טרכטנברג נפסלו בשיוט הראשון וסיימו במקום הרביעי בשני, מה שהציב אותן במקום ה-39.

שחר צוברי, שמוכיח את עצמו כגולש הרוח הבכיר בארץ בשנה האחרונה, מדורג שלישי בתום שני שיוטים בתחרות, אחרי שסיים את שני השיוטים הראשונים במקומות 1 ו-3. גל פרידמן מדורג במקום ה-26 בלבד בתום שני שיוטים.

נופר אדלמן, שמדורגת חמישית בתום שישה שיוטים בדגם הלייזר רדיאל, זכתה ליום מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully