וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראדה יעבור ליובנטוס

7.7.2007 / 18:20

הבלם הפורטוגלי יעזוב את לה קורוניה ויגיע לגברת הזקנה בשבוע הבא תמורת כ-10 מיליון יורו. "מארקה": גבי מיליטו בדרך לברצלונה

בלם סראגוסה, גבי מיליטו, על סף חתימה בברצלונה, כך טוען "מארקה" הספרדי היום (שבת). על פי העיתון וכלי תקשורת נוספים בספרד, הבלם הארגנטינאי כבר סיכם את תנאיו בקבוצה הקטאלנית שצפויה לשלם עליו כ-18 מיליון יורו.

מיליטו הגיע לסראגוסה מאינדפנדיינטה ב-2003 ונחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה הספרדית. גם יובנטוס נקשרה בשמו במהלך הקיץ האחרון. אם הוא אכן יגיע לברצלונה הוא יהפוך להחתמה הרביעית של הבלאוגרנה בפגרה אחרי תיירי הנרי, אריק אבידל ויאיא טורה.

שחקן אחר של הקבוצה, לודוביק ז'יולי, החליט להישאר בקמפ נואו ולהאבק על דקות משחק. הצרפתי הוותיק זכה להתעניינות מצידן של מספר קבוצות כניוקאסל, טוטנהאם ומארסיי, אבל במהלך סוף השבוע אמר: "החלטתי להישאר בברצלונה. אני מאמין שאני עדיין יכול לתרום לקבוצה".

אנדראדה עובר ליובה

כעת, כשנראה שגבי מיליטו כבר לא יעבור ליובנטוס, זו מצאה לה תחליף הולם למרכז ההגנה בדמותו של בלם דפורטיבו לה קורוניה ונבחרת פורטוגל, ז'ורז'ה אנדראדה. שתי הקבוצות סיכמו את העברתו ובהודעה רשמית שהוציאה דפור נכתב: "הפורטוגלי הבינלאומי יגיע לטורינו בימים הקרובים ופרטי העסקה ייסגרו סופית". יובנטוס צפויה לשלם כ-10 מיליון יורו עבור הבלם.

* נשיא סביליה, חוסה מריה דל נידו, ידע לספר היום שקבוצתו הגיעה לסיכום על מכירת החלוץ קפה לחטאפה תמורת 3.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully