וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל פתחו מבערים

8.7.2007 / 6:58

רבעי הגמר בקופה אמריקה יצאו לדרך, וברזיל חזרה לעצמה עם 1:6 מרשים על צ'ילה. בחצי הגמר מחכה לה אורגוואי שהביסה את ונצואלה 1:4

טורניר הקופה האמריקה נכנס לשלבים הגבוהים והמעניינים. רק באמריקה הלטינית זה יכול לקרות, כשבשני משחקי רבע הגמר הראשונים נפגשו קבוצות שכבר נפגשו בבית המוקדם. במשחק הראשון של הלילה (בין שבת לראשון) נפגשו המארחת ונצואלה ואורגוואי, למשחק שהיה יותר צמוד מהתוצאה שלו, שעמדה בסיום על 1:4 לטובת אורגוואי, שסיימה את הטורניר של הונצואלניים הסימפטיים. בחצי הגמר תחכה להם יריבה מסוג אחר לגמרי, נבחרת ברזיל הגדולה, שחזרה להראות מה היא יודעת עם תצוגה משכנעת של 1:6 על צ'ילה בדרך לחצי הגמר.

חצי הגמר בין ברזיל ואורגוואי ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי. חצי הגמר השני ייקבע הערב (ראשון), כשמקסיקו ופרגוואי ייפגשו למשחק רבע הגמר השלישי, וארגנטינה ופרו יתמודדו על המקום האחרון בחצי הגמר.

ברזיל - צ'ילה 1:6

הסלסאו פגשו את האדומים בפעם השנייה תוך שבוע. בפעם הקודמת זה נגמר ב-0:3, הפעם הצ'יליאנים ספגו מנה כפולה. מסכת השערים נפתחה בדקה ה-15 מנגיחה של חואן, שהתכבד להיות הברזילאי הראשון שלא נקרא רוביניו שכובש בטורניר הנוכחי. בדקה ה-23 הכפיל באפטיסטה את התוצאה, וחמש דקות לאחר מכן הצטרף גם רוביניו לרשימת הכובשים עם השלישי של ברזיל.

בדקה ה-51 השלים רוביניו צמד אישי, והקפיץ את מאזן שעריו בקופה לשישה (שניים פחות משיאו של פלה ב-1959, ואחד פחות מאדריאנו ב-2004 ורונאלדו ב-1997). חוזה כבש את החמישי בדקה ה-69, לפני שהומברטו סואזו צימק בשער מצוין בדקה ה-76. האקורד האחרון היה שייך לואגנר לאב, שהרשית שש דקות לסיום ושלח את ברזיל לחצי הגמר עם חיוך גדול על הפנים.

ונצואלה - אורוגוואי 4:1

במשך שנים נחשבה ונצואלה לשטיח הרצפה של היבשת, אבל בזכות הפעם, הרבה בזמן העובדה שהיא זו שאירחה את הטורניר, הצליחו הלוחמים של הוגו צ'אבס להשתחל לרבע הגמר. אבל כאן הסתיימה ההרפתקה של ונצואלה, בעיקר תודות להתעוררות המיוחלת של דייגו פורלאן.

כוכב נבחרת אורגוואי שלא מצא את עצמו עד כה בקופה, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-38. חואן אראנגו איזן שלוש דקות לאחר מכן, אבל במחצית השניה השכילו התכולים להכניע את המקומיים. פאבלו גארסיה סובב כדור נפלא לרשת בדקה ה-65, לפני ששער של כריסטיאן רודריגז (87) ועוד אחד של פורלאן (90) סגרו את הסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully