וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודן ודוראנט לא הרשימו בפתיחת ליגת הקיץ

גיל קדרון

7.7.2007 / 10:28

הסנטר יצא בבכורה שלו ב-NBA ב-10 (!) עבירות ורשם 6 נקודות, דוראנט קלע 18 ב-5 מ-17 מהשדה. בילאפס חתם על חוזה חדש בדטרויט

שנה ויותר מדברים בארה"ב ובעולם על גרג אודן וקווין דוראנט, והלילה (בין שישי לשבת) הייתה לנו הזדמנות לקבל הצהה ראשונה ליכולת של הבחירה הראשונה והשנייה במשחק כמו-NBA, כשפורטלנד וסיאטל החלו את משחקיהן בליגת הקיץ בלאס וגאס. מן הסתם אין לכך משמעות רבה, אבל השניים לא בדיוק זרחו בבכורה שלהם.

במיוחד אמור הדבר לגבי אודן, שהצליח לצבור 10 עבירות (!) בהפסד 74:66 לבוסטון, קלע רק 6 נקודות והוריד רק 2 כדורים חוזרים. בליגת הקיץ, שם משחקים שחקנים בשנים הראשונות שלהם בליגה, שחקן יוצא רק עם 10 עבירות.

דוראנט החטיא את חמש הזריקות הראשונות שלו בהפסד 74:66 של סיאטל לדאלאס, כשהראשונה ביניהן נחסמה באסטרטיביות. אז הוא התחמם מעט, וקבר 5 מ-12 (5 מ-17 בסך הכל, כולל 1 מ-4 מאחורי הקשת), רובן במהלכי פוסט מרשימים על שחקנים נמוכים יותר. הוא סיים עם 18, כולל 7 מ-9 מהקו.

הבלייזרס טענו כי אודן אינו בריא במאת אחוזים, אבל הסנטר סירב להתייחס לכך או לשיפוט. "זה לא קשור לשריקות ולא קשור לכמה אני בריא", התעקש. "אני פשוט צריך לשחק חזק יותר. האמת היא שהתרגשתי, מאוד התרגשתי. עכשיו שהמשחק הראשון מאחוריי יהיה לי יותר פשוט".

דוראנט גם הוא הרגיש את הלחץ. "זה היה שונה כי התרגשתי בימים האחרונים לקראת המשחק", אמר. "מצד שני, התרגשתי גם לפני כל משחק בקולג'. אני חושב ששיחקתי די טוב בפוסט ובהגנה. אני יכול להשתפר בהרבה תחומים, אבל בסך הכל זה היה יום טוב".

בילאפס נשאר בוכנה

אחרי שסוכנו של צ'ונסי בילאפס הכחיש נמרצות דיווחים על סיכום בין לקוחו והפיסטונס על חוזה חדש, נראה כי כעת נסגרו הפרטים האחרונים, והרכז יישאר בחמש העונות הבאות בדטרויט.

בילאפס בן ה-31 ירוויח 60.5 מיליון דולר, אך העונה האחרונה היא אופציה שהקבוצה אינה מחויבת לממש. הרכז נבחר במקום השלישי על ידי בוסטון בדראפט של 1997, אבל נשלח באמצע העונה לדנבר, משם עבר למינסוטה. רק כשהגיע לדטרויט הוא מצא בית, והניף ב-2004 תואר אליפות ואת ה-MVP של סדרת הגמר, אחרי 1:4 מפתיע ומרשים על הלייקרס של שאקיל, קובי בריאנט, קארל מלון וגארי פייטון. בעונה שעברה הוא העמיד ממוצעים של 17 נקודות ו-7.2 אסיסטים, אולם בגמר המזרח מול קליבלנד הסתפק ב-15.3 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-3.8 איבודים, כשהקאבלירס לקחו את הסדרה 2:4.

חדשות נוספות:

* הג'נרל מנג'ר של הבאקס לארי האריס והמאמן לארי קריסטוביאק נפגשו לראשונה עם הבחירה החמישית בדראפט, יי ז'יינליין, שעד כה התחמק מהקבוצה שבחרה בו. כזכור, סוכניו של יי הבהירו כי הם מחפשים לסיני קבוצה אחרת, וביקשו ממילווקי להעבירו בטרייד לעיר בעלת שוק תקשורתי גדול יותר.

* פט ריילי החל לבדוק אפשרות להביא את קורי מגטי או רון ארטסט כדי למלא את עמדת הסמול פורוורד במיאמי.

* לני ווילקינס התפטר מתפקידו כסגן היו"ר של הסוניקס, פחות מחודש לאחר שהבעלים קליי בנט לקח לו את תואר סגן הנשיא, בעקבות טענות לסחבת במציאת ג'נרל מנג'ר ומאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully