וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפאלוקאס נשאר בצסק"א מוסקבה

6.7.2007 / 22:37

היווני ויתר על הצעות ב-NBA תמורת שלוש שנים של 3 מיליון יורו לעונה בסגנית אלופת אירופה. ווינסטון בפנאתינייקוס, פרקצ'ין בדינמו מוסקבה

תאודורוס פפאלוקאס היה אחד מהשמות החמים של כדורסלנים אירופיים, שהוזכרו כמועמדים ל-NBA. בעצם - הוא היה השם החם מכולם. אלא שבסופו של דבר, הכסף הגדול של צסק"א, או שמא החשש מנפילה ממעמד של אליל לזה של שחקן מחליף, השאירה אותו באירופה.

הרכז היווני התלבט בין מספר פניות שקיבל מקבוצות NBA, ביניהן מיאמי היט ומילווקי באקס, אולם לאחר לחץ כבד שהפעיל מנכ"ל צסק"א, קושצ'נקו, האריך פפאלוקאס את חוזהו בסגנית אלופת אירופה בשלוש עונות נוספות. צ'ק של שלושה מיליון יורו לעונה במשך שלוש השנים הקרובות השאיר אותו בבית המוסקבאי שלו, על אף התעניינות אקטיבית גם מצד אולימפיאקוס ופנאתינייקוס.

"אני שמח מאוד להישאר במוסקבה. היו הרבה קבוצות NBA שהביעו בי עניין אבל זה לא עבר לפסים מעשיים, והחלטתי שלא למשוך יותר את ההחלטה", אמר פפאלוקאס. "הייתה קבוצת NBA שביקשה ממני לחכות עוד יומיים להצעה רשמית, אבל החלטתי להישאר עם האנשים שהוכיחו את אהבתם ואמונתם בי. צסק"א העניקה לי יחס נהדר בכל השנים שאני משחק אצלה ולא רציתי לתת לחברים שלי שם לחכות לי יותר".

מאז עזיבתו של שאראס יאסיקביצ'יוס ל-NBA, נחשב פפאלוקאס (30, 2.01) לשחקן האירופאי הטוב ביבשת. בכל חמש עונותיו בצסק"א העפילה הקבוצה לפיינל פור, זכתה בתואר ב-2006 וסיימה כפיינליסטית בעונה החולפת. ברוסיה זכו צסק"א ופפאלוקאס בחמש אליפויות מקומיות והניפו שלושה גביעים. עונת 2007 הייתה אחת הטובות בקריירה של פפאלוקאס, אם לא הטובה ביותר, בה העמיד ביורוליג ממוצעים של 9.8 נקודות, 3.2 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים ו-1.7 חטיפות ב-24 דקות משחק בלבד, ונבחר לשחקן השנה במפעל.

אטורה מסינה לא המתין בשבועות האחרונים להחלטה הסופית של הכוכב הגדול שלו, וכבר עיבה את סגל הקבוצה ברכז היווני ניקוס זיזיס, שהגיע מבנטון טרוויזו יחד עם מרכוס גורי, ובראמונאס שישקאוסקאס שנחטף מתחת לאפה של אלופת אירופה פנאתינייקוס. ביחד עם פפא, הופכת צסק"א למועמדת מספר 1 לזכיה ביורוליג בעונה הבאה.

*אלופת אירופה פנאתינייקוס החתימה את אחד הזרים הטובים בליגה היוונית בשנה האחרונה, קנדי ווינסטון האמריקאי. ווינסטון (23, 1.98 מ') שיחק בעונה שעברה בפאניוניוס.

* ניקולה פרקצ'ין, הסנטר הקרואטי של אפס פילזן בארבע השנים האחרונות, ישחק העונה בדינמו מוסקבה. אחרי שאיבדה את היווני הנפלא לזארוס פפאדופולוס לטובת ריאל מדריד, מצרפת הקבוצה העשירה מהיול"ב קאפ את סנטר נבחרת קרואטיה (32, 2.08 מ'), שהועדף על שמות כמו תומאשביץ' ופרוביץ', וחתם על חוזה לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully