וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבריץ': "אנחנו נצליח ביחד, אני והקבוצה"

לי בוץ

6.7.2007 / 14:33

דרגוסלב יבריץ', שוערה החדש של מכבי תל אביב, הצטרף למחנה האימונים בהולנד. עומר פרץ חזר לאימונים, אורי שטרית נעדר

מכבי ת"א פתחה את יום האימונים השני שלה במחנה האימונים במירלו עם שוער חדש בין הקורות, דרגוסלב יבריץ'. השוער הסרבי, אשר חתם אמש לעונה בקרית שלום בה הוא צפוי להשתכר כ-300 אלף דולרים, נחת בלילה בהולנד והבוקר (שישי) ערך את אימון הבכורה שלו במדים הצהובים.

"חתמתי אתמול על החוזה ואני שמח מאוד על כך", אמר יבריץ' לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני חושב שאנחנו צריכים להצליח ביחד, אני והקבוצה. בלילה הגעתי למחנה האימון בהולנד ועד עכשיו הכל נראה בסדר גמור". על כך שכבר יש לו חבר אחד בקבוצה, מילאן מרטינוביץ' הסרבי, אמר השוער: "מילאן הוא בחור טוב ושחקן טוב. באופן נורמלי אני מרוצה ששחקן מארצי ישחק איתי ואני שמח על כך".

מדי בוקר יערכו חניכיו של אלי כהן אימונים הכוללים תרגילי מתיחות ותנועה. הבוקר נערך האימון בחדר הכושר במתקן האימונים, כשלאחר ארוחת הבוקר יצאה הקבוצה לאימון נוסף. האימון, כנהוג בתחילת מחנה האימונים, התרכז גם הפעם בכושר גופני וסיבולת. לקראת סיום האימון ערכו הצהובים משחקון פנימי בו בלט חלוץ הרכש, יאניק קאמאנן, שהפגין מספר ביצועים יפים ואף כבש מספר שערים נאים.

החלוץ עומר פרץ, שחש אמש כאב קל בשריר הירך האחורי, טופל וערך אימון מלא. לעומתו, המגן השמאלי, אורי שטרית, לא התאמן בעקבות כאבים במפשעה ועבר טיפולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully