וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי עולה כיתה

שגיא ניר

6.7.2007 / 13:42

הסמל של יקנעם/מגידו מהלאומית חתם לשנתיים בגלבוע/עפולה, שעדיין מחכה לפלג. גרינבוים וליפשיץ סיכמו לשנתיים בגבעת שמואל מהלאומית

דגן יבזורי, הסמל של הפועל יקנעם/מגידו, נשאר בעמק, אבל ישחק העונה בהפועל גלבוע/עפולה מליגת העל, בה חתם על חוזה לשנתיים.

יבזורי (22, 1.93 מ'), שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל, הוביל בעונה שעברה את מגידו למקום השלישי בלאומית ורבע גמר גביע המדינה, והוא יחבור בקו האחורי העפולאי לעמית בן דוד, שחתם בקבוצה השבוע.

רועי פרל ישמש כעוזרו של המאמן אבנר יאור, שעדיין ממתין להחלטתו של קפטן נהריה, ברק פלג, שקיבל הצעה לחתום לשנתיים בקבוצה. גור פורת צפוי להמשיך גם הוא.

גם גרינבוים וליפשיץ בגבעה

גבעת שמואל ממשיכה להתחמש לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית, והיום (שישי) סיכמה עם איתי גרינבוים וליאור ליפשיץ לשנתיים הבאות.

המאמן אורן אהרוני מעוניין לבנות סגל צעיר מתוך מגמה שיתחשל לקראת החזרה לליגת העל, ושני הגארדים, ששיחקו בעונה האחרונה בעירוני רמת גן ואשקלון בהתאמה, עונים עאל ההגדרה.

הגבעה סיכמה גם עם הרכז ירון להט, ששיחק העונה בהפועל חולון, ומשה ברנר שימשיך לעוד עונה בקבוצה. דרור דוידי צפוי לסכם בקרוב. הקו הקדמי של הגבעה יכלול את דודו אסרף, דרור כהן וזר, כשג'רמיין הול ששיחק בעפולה מועמד. גיא קידר, לשעבר מאמן מכבי ראש העין בליגה הלאומית, מועמד לתפקיד עוזרו של אהרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully