וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז סיכם במנצ'סטר יונייטד, סיסה יחתום במארסיי

7.7.2007 / 15:46

הקשר-חלוץ הארגנטינאי הכי לוהט בשוק סיכם את תנאיו באלופת אנגליה, אך ווסטהאם מערימה קשיים. הצרפתי ישוב הביתה למדי הסגנית

בסגנית אלופת צרפת, מארסיי, מתלהבים מהחתמתו הממשמשת ובאה של ג'יבריל סיסה בקבוצה. בעונה החולפת הושאל סיסה מליברפול לתכולים והוא החליט להישאר בבית. השחקן בן ה-25 יחתום על חוזה בן ארבע שנים במועדון מעיר הנמל הדרומית.

"ג'יבריל יהיה שחקן מארסיי" אמר הנשיא הצבעוני של מארסיי, פאפא דיוף. "זה חשוב לנו להשאיר אותו במדי הקבוצה, זה עלה לנו לא מעט להשאירו כאן. המו"מ היה ארוך וקשה".

מלבד מארסיי גם ווסטהאם, שמאבדת שחקנים בקצב, בולטון ופורטסמות' האנגליות רדפו אחריו, אלא שהוא העדיף לחזור הביתה, לאחר שנקנה ב-2004 על ידי ליברפול תמורת 14 מיליון פאונד. בכך יחבור סיסה לחברו מליברפול, בודווין זנדן ההולנדי, שחתם על חוזה לשנתיים בתכולים.

הצעתה של ווסטהאם, שניסתה לעשות עסקת חליפין עם ליברפול, שבמהלכה יעביר המועדון הלונדוני את יוסי בניון למרסיסייד תמורתו של החלוץ הצרפתי, ג'יבריל סיסה, נפלה ככל הנראה.

ווסטהאם מתעסקת בהחתמתו של חלוץ אחר של ליברפול, קרייג בלאמי. השחקן, שעזב את בלקבורן רק בעונה שעברה תמורת שישה מיליון שטרלינג, לא מצא את מקומו בהרכב של רפא בניטז וינסה לעשות כן אצל קרבישלי.

מנג'ר ליברפול רפא בניטז סיפק הסברים לכמות הכסף שהושקע עבור החתמתו של חלוץ אתלטיקו מדריד, פרננדו טורס: "הרגשתי שאנחנו צריכים שחקן ברמה הזאת. אנחנו רוצים להתמודד על התואר. אני בטוח שגם שאר הקבוצות ינסו להשתפר. מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מבזבזים סכומים גבוהים כבר שנים, עכשיו תורנו. אני לא יודע אם זה יספיק אבל זה משהו שהיינו חייבים לעשות, גם כדי להראות לשחקנים אחרים שאנחנו מעוניינים לזכות בתארים".

טבז סיכם במנצ'סטר יונייטד

הקשר-חלוץ הכי חם בשוק, קרליטוס טבז, סיכם את תנאיו באלופת אנגליה. הארגנטינאי, שנמצא כעת עם נבחרתו בטורניר הקופה אמריקה הנערך בונצואלה, התבטא בימים האחרונים כי חלומו הגדול הוא לשחק ביונייטד וכעת הוא קרוב להגשימו. אלא שבווסטהאם עדיין מתעקשים על כך שטבז ישחק בעונה הבאה במדי הקבוצה.

הנהלת הליגה אף היא מערימה קשיים על השדים האדומים וגורסת כי העברת השחקן לא יכולה להיעשות רק מולו ומול סוכנו, קים ג'ורבצ'יאן, אלא גם מול הנהלת הפטישים.

אבל למרות הקיץ הארוך וחרף כל הסאגות שאופפות את הכוכב מאז הגיע לאנגליה בחלון ההעברות בינואר השנה, אמר טבז: "אני שחקן שרץ אחרי אתגרים. הגעתי לאנגליה במטרה לנצח. בווסטהאם השגתי את המטרה הראשונה שלי. כעת אני מוכן לעבור לשלב השני. להיות חבר בקבוצה של אלכס פרגוסון יהיה נהדר. החלום שלי להיות אליל בכדורגל האנגלי ואני יכול לעשות זאת כעת".

* פיטר קניון, מנכ"ל צ'לסי, הצהיר כי הוא לא מתרגש מהתחזקות היונייטד. הגעתם של נאני ואנדרסון, הארגריבס והגעתו הצפויה של טבז לאולד טראפורד לא מטרידה את ראשי צ'לסי שבינתיים החתימה רק את טל בן חיים, קלאודיו פיזארו סטיב סידוול ואלכס. "אני חושב שהם הפתיעו את כולם במהירות ובכסף שהם השקיעו" סיפר המנכ"ל, שנשא בעברו גם בתפקיד דומה במנצ'סטר, "אבל אני לא מודאג מהמצב שלנו. אנחנו נוציא כסף על פלורן מאלודה ואם נמצא לנכון נוציא עוד".

קניון גם מתייחס לעניין שחקני הבית הצעירים, דבר שעשוי לעניין גם את בן סהר. "אם אנחנו לקבל בחזרה על ההשקעה שלנו בנוער, אנחנו חייבים לתת לכמה משחקנינו הצעירים לשחק. זו למעשה מטרת האקדמיה שלנו".

* ניקולס אנלקה בדרכו לולנסיה. החלוץ הצרפתי, שכבר שיחק בספרד ללא הצלחה רבה במדי ריאל מדריד, הוזכר כמועמד גם לארסנל אך זו העדיפה את הקרואטי אדוארדו דה סילבה. "העובדה שולנסיה מתעניינים בי מאוד מרגשת אותי, סיפר החלוץ הצרפתי, "הם מועדון גדול. מאוד מפתה אותי ללכת לשם כדי לעזור להם לנסות לזכות באליפות ולהעפיל לליגת האלופות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully