וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצ'יוני יחתום מחדש בשיקגו

6.7.2007 / 11:44

ירוויח כ-38 מיליון בחמש שנים. קובי התנצל בפני אנשי הלייקרס והרגיע את דיבורי הטרייד, למרות שלא פסל עזיבה. קרליסימו מאמן סיאטל

אנדרס נוצ'יוני צפוי לחתום על חוזה חדש בשיקגו, כך מדווח העיתונאי הוותיק סם סמית' מהשיקגו טריביון. הג'נרל מנג'ר הגריזליס כריס וואלאס טס לארגנטינה והציע לנוצ'יוני כ-40 מיליון דולר, אולם נמנע מלהגיש לו חוזה רשמי. לעומת זאת, ה-GM של הבולס ג'ון פקסון הבטיח לנוצ' חוזה של 38 מיליון לחמש שנים.

"הוא שמח לחזור", אמר סוכנו. "עבדנו קשה כדי שזה יקרה". נוצ'יוני קלע 14 נקודות למשחק בעונה האחרונה והוריד 6 כדורים חוזרים, אבל שיחק 51 משחקים בלבד בגלל פציעה טורדנית בכף הרגל, שגם הגבילה את תרומתו בפלייאוף ל-9 נקודות למשחק.

הארגנטינאי בן ה-27 כבר הודיע כי הוא רוצה לסיים את הקריירה שלו במדי הבולס, אך ייתכן כי גם החתימה הזו, שלפי חוקי הליגה לא יכולה להתקיים לפני ה-11 ביולי, לא תמנע ממנו למצוא את עצמו בקבוצה אחרת, במקרה של טרייד משמעותי שיביא לשיקגו שחקן גבוה ודומיננטי, כמו קווין גארנט או פאו גאסול.

חדשות נוספות:

* כוכב דאלאס ג'רי סטקהאוס סיכם עם ראשי המאבריקס על הארכת חוזהו לשלוש עונות נוספות. העסקה תיחתם רק ברביעי הקרוב משום שעד אז לא יכולות קבוצות להחתים שחקנים חופשיים. בעונה שעברה קלע הגארד בן ה- 32, שהספיק לשחק גם בפילדלפיה, דטרויט ובוושינגטון, 12 נקודות למשחק מהספסל, והיה בין הבודדים שלא נשנק לגמרי בפלייאוף.

קובי מתחיל להתקפל

קובי בריאנט, שהצהיר מספר פעמים בתקופה האחרונה כי הוא מעוניין לעזוב את לוס אנג'לס לייקרס, סיפר אמש (חמישי) על התנצלותו בפני מיץ' קופצ'ק, הג'נרל מנגר של הקבוצה.

"פשוט הרגשתי שכבנאדם, הייתי חייב להתנצל", סיפר הכוכב במהלך מסיבת עיתונאים, שעסקה בעיקר במחנה לצעירים שעורך קובי, "אני מצטער שהדברים יצאו כך".

למרות ההתנצלות, קובי לא הכחיש לגמרי את רצונו לעזוב. "לא חשבתי על זה כבר הרבה זמן" הוסיף בדיפלומטיות בריאנט, ואמר שעיסוקו העיקרי כרגע היא הנבחרת האמריקאית והתמודדותיה הקרובות.

בריאנט, מלך קלעי הליגה בשנתיים האחרונות, התלונן בעונה האחרונה על מחסור בכישרונות סביבו, שהוא מעוניין בטרייד ושום דבר לא יוכל לשנות את דעתו. הלייקרס, מצדם, טענו כי טרייד לקובי בכלל לא נמצא על הפרק. הסיפור, כך נראה, עוד רחוק מלהיגמר.

קרליסימו מונה לסיאטל

לאחר חיפושים מתישים מצאה סיאטל מאמן חדש, והוא, כצפוי, פי.ג'יי. קרליסימו, שחוזר לעמוד בראש קבוצה לאחר שמונה שנים של הפסקה מאז פיטוריו מגולדן סטייט.

קרליסימו שימש בחמש השנים האחרונות עוזר מאמן בסן אנטוניו ועכשיו הוא זכה לקבל לידיו קבוצה צעירה בראשות קווין דוראנט, שנבחר כזכור בדראפט האחרון.

"רציתי להיות שוב מאמן ראשי, בשנים האחרונות באמת הרגשתי שזה עשוי לקרות שוב", סיפר המאמן, "למרות שלא הרגשתי שזה יהיה נורא אם זה לא יקרה".

המאמן זכור במיוחד בשל התקרית עם לאטרל ספריוול ב-1997, אז חנק הכוכב הצעיר את מאמנו בגולדן סטייט. קרליסימו כבר איבד שני כוכבים גדולים מסגל הקבוצה, עוד לפני תחילת העונה. ריי אלן הועבר כחלק מעסקת טרייד לבוסטון ורשארד לואיס לאורלנדו. ובכל זאת, הגעתו של דוראנט מנשיבה רוחות אופטימיוות ברחבי סיאטל, שמקווה שקרליסימו יידע לנצל את הפוטנציאל של הכוכב הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully