וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו מלחיץ את צ'לסי

6.7.2007 / 9:00

המנכ”ל אישר ש”גרנט יצטרף בקרוב” וסירב להרחיב, בהנהלה רומזים לנגיסה בסמכויות של מוריניו. גרנט סירב ל-1.5 מיליון ליש"ט מסיטי

עם גרנט או בלי גרנט, בצ'לסי מתכוננים לעוד עונה סוערת. מנכ"ל הקבוצה, פיטר קניון, שאישר באופן רשמי על הצטרפותו של גרנט, יודע שהמלחמות הפנימיות היו אלה שפגעו בכחולים בעונה שעברה. "אני מקווה שלא נחזור על הטעויות מאשתקד, שהאפילו על הרבה דברים חיוביים שעשינו", אמר קניון, "זו הייתה עונה קשה לכולנו".

גם העונה הזו נפתחת במתיחות קלה, עם הצטרפתו לצוות המקצועי של אברהם גרנט. המאמן ז'וזה מוריניו, כידוע, לא רצה לצרף את הישראלי והיה על סף עזיבה, גם בגלל יחסים מעורערים עם הסקאוט הראשי, פרנק ארנסן.

קניון, בכל אופן, אישר ש"גרנט יצטרף למועדון בימים הקרובים", אבל סירב להכריז איזה תפקיד ימלא. מקורות בצ'לסי טוענים כי גרנט יהווה איום על מוריניו ויקבל סמכויות נרחבות, כולל קואצ'ינג, סקאוטינג וגיוס שחקנים. המקורבים למוריניו, לעומת זאת, טוענים שמי שאמור לדאוג יותר הוא ארנסן.

במקרה (או שלא במקרה), ה"סאן" מפרסם במקביל כי גרנט דחה הצעה של 1.5 מיליון ליש"ט לעונה ממנצ'סטר סיטי, ולעבוד תחת המנג'ר החדש, סוון גוראן אריקסון. לטענת ה"סאן", הבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ', כבר הבטיח לגרנט שהוא יהיה מחליפו של מוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully