וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהסרטים: הולכים על כל הקופה

7.7.2007 / 9:04

ארגנטינה, מקסיקו וברזיל הן הנבחרות שנראות כמועמדות להסתער על התואר. עם סיום שלב הבתים, הנה השערים שהביאו אותן לרבע הגמר

מקסיקו

הנבחרת של הוגו סאנצ'ז הדהימה את היבשת עם ניצחון 0:2 על ברזיל, וכל שהייתה צריכה לאחר מכן הן שתי נקודות מאקוודור ומצ'ילה. מה שנראה כבית קשה במיוחד לנבחרת הסומבררו הפך לחוויה מענגת, עם ניצחון 1:2 על אקוודור ותיקו 0:0 עם צ'ילה, שהבטיח את ראשות הבית. תסתכלו על התקצירים הללו, ותראו לבד אם סאנצ'ז יכול לעמוד בהבטחה שלו ללכת עד הסוף.

ארגנטינה

מי שסומנה כנבחרת הטובה והמיועדת לזכיה בטורניר, לא איכזבה בשלב הבתים, אבל חשוב לזכור: זו עדיין אותה ארגנטינה, שבכל מסגרת תמיד מרשימה בשלב הבתים וב-14 השנים האחרונות לא מצליחה לקטוף אף תואר.

ועם זאת, הארגנטינאים הרשימו עם שתי רביעיות גדולות, 1:4 על ארה"ב ו-2:4 על קולומביה, כשהם לא משאירים מקום לספק: הם כאן, והם רוצים ללכת עד הסוף.

ברזיל

אחרי ההפסד במשחק הפתיחה למקסיקו, הברזילאים היו צריכים לקום מהקרשים, ומה שלא הצליח רונאלדיניו לעשות במונדיאל - לסחוב את הנבחרת על גבו - עשה רוביניו. הקסם הצעיר של הסלסאו הלא מרשימים הביא אותה כמעט לבד לרבע הגמר. הוא עשה את זה בצורה מרשימה, עם שלושער ב-0:3 על צ'ילה ואחר כך פנדל ב-0:1 על אקוודור. לשלב הראשון זה הספיק, החל מרבע הגמר תצטרך נבחרת הקפה הרבה יותר מרוביניו אחד.

ופראגוואי גם

לא כל כך מדברים על הנבחרת הפראגוואית, אבל היא נראתה טוב מאוד בשלב הראשון בטורניר. עם 0:5 ענק על קולומביה ואחר כך גם 1:3 על ארה"ב, הנבחרת הזו הוכיחה יכולת התקפית מצוינת, ויכולה לעקוץ את הגדולות. גם אם כרגע (ודגש על כרגע) לא סופרים אותה יותר מדי, כדאי לראות מה הנבחרת הזו שווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully