וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרוסו בדרך לליון, אוליביירה לסראגוסה

5.7.2007 / 19:09

המגן השמאלי של אינטר יגיע במקומו של אריק אבידל. סראגוסה זכתה בקרב על הברזילאי. נאפולי רוצה את לאבצי, מיקולי קרוב לפאלרמו

העולה החדשה לסריה A, נאפולי, עוקבת בעניין אחר חלוץ סן לורנצו, אזקייל לאבצי והיא מעוניינת להחתימו. החלוץ בן ה-22 משך את תשומת הלב של הסקאוטים באפרטורה של 2004, אז כבש 6 שערים ולפי דיווחים באיטליה גם אתלטיקו מדריד מתעניינת בו. "קלארין" הארגנטינאי דיווח שנאפולי כבר סיכמה עם לאבצי את תנאיו והציעה לו חוזה ל-5 שנים כשבכוונתה להציע לסן לורנצו 3.5 מיליון יורו עבורו. ללאבצי דרכון איטלקי ואם יגיע העברתו לא תיחשב כהעברה של זר.

גרוסו בדרך לליון

אריק אבידל עזב לברצלונה, אבל בליון לא מבזבזים זמן והאלופה הצרפתית קרובה להחתמתו של מגן אינטר ונבחרת איטליה, פאביו גרוסו.

המגן הבינלאומי הגיע לנראזורי מפאלרמו רק בקיץ שעבר, אבל לא מצא מקום של קבע בהרכב של רוברטו מאנצ'יני והוא בדרכו החוצה. ליון צפויה לשלם עבורו 7 מיליון יורו.

אוליביירה יעזוב לסראגוסה

ריקרדו אוליביירה הברזילאי נמצא בדרכו ממילאן לסראגוסה, כך דיווח היום רדיו מארקה הספרדי. אוליביירה, שהגיע רק בעונה שעברה לסן סירו, לא הצליח להותיר את חותמו וישוב לליגה בה הצטיין במדי בטיס. גם ויאריאל חשקה בברזילאי, אבל נראה שסראגוסה זכתה בו.

טורינו נותנת בראש

טורינו רכשה את בלמה של אודינזה, צ'זארה נטאלי, תמורת 3.7 מיליון יורו.

טורינו היא הקבוצה הפעילה ביותר עד כה בקיץ האיטלקי והספיקה להחתים אץ יוג'יניו קריני (פאלרמו), וינצ'נזו גרלה (פארמה), ניקולה ונטולנה (אטאלנטה), פאולו זאנטי וסשה ביילנוביץ' (אקסולי), דומיניק מאלונגה (מונאקו) ומתאו סרני (לאציו).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מיקולי ונוצ'רינו בדרך לסיציליה

על פי דיווחים באיטליה, פאלרמו תחתים ביממה הקרובה את צמד שחקניה של יובנטוס, פבריציו מיקולי ואנטוניו נוצ'רינו.

מיקולי, ששיחק בשנתיים האחרונות בבנפיקה כמושאל, יגיע לסיציליה תמורת 3 מיליון יורו. נוצ'רינו, שחקן הנבחרת הצעירה של איטליה, כנראה יגיע בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully