וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם בורחים מווסטהאם

5.7.2007 / 15:17

טורס הגיע לאנפילד והבא בתור הוא כנראה בניון. ווסטהאם בינתיים לא מצליחה להחתים שחקנים וחוששת מעונה גרועה יותר מזו שעברה

לאחר הגעתו של פרננדו טורס לאנפילד, מעוניין רפא בניטז בשחקני כנף ובכך ישקיע את מירב מאמציו. פרסומים באנגליה מדווחים כי בטרם ייסגר מועד חלון ההעברות, יגיע לפחות שם גדול אחד למרסיסייד. "אנשים מדברים על הרבה דברים והרבה שמות אך אנחנו מעוניינים רק בשחקני כנף".

מלבד יוסי בניון, שהעניין בו כאמור, לא מוכחש או מוסתר, מעוניינת ליברפול גם בקשר פורטו ריקארדו קוורסמה. בינתיים, משחררת ליברפול את קרייג בלאמי, שישלם את מחיר הצטרפותו של טורס.

למה כולם עוזבים?

בינתיים, בקבוצתו של יוסי בניון נאלצים להתמודד עם סירובים של שחקנים להצטרף לווסטהאם ורצון של אלו שנמצאים לעזוב.

עזיבתו הצפויה של בניון, הפתיעה מעט את אנשי ווסטהאם, במיוחד לאחר החתימה והחגיגה של החוזה החדש. כעת מתברר, כי עזיבתו של בניון הייתה רק הסנונית הראשונה. מלבד סקוט פארקר שחתם וג'וליאן פאובר שהגיע כנראה בעקבות השלמה של הפטישים עם עזיבתו של יוסי בניון, רשימת השחקנים שלא מוכנים להצטרף גודלת מרגע לרגע.

נייג'ל ראו קוקר בדרך לאסטון וילה, דארן בנט העדיף את טוטנהאם, ג'ואי ברטון ומרק וידוקה את ניוקאסל, כשגם שון רייט פיליפס, ג'יבריל סיסה וג'רמיין דפו נופפו לשלום למועדון הלונדוני בדרכם לקבוצות אחרות. ווסטהאם הצליחה להחתים שחקנים בפגרת ינואר האחרונה, הרבה בזכות הצעות נדיבות שנתנה לשחקנים ותיקים שלא ויתרו על הזדמנותם האחרונה להרוויח סכומים דומים, אך כיום המצב שונה.

עתיד המועדון בסכנה

סיפור החתימה של טבז והפרשייה שהגיעה בעקבותיו, גרמה לכותרות שליליות סביב המועדון ואולי מהווה היום את אחת הסיבות לבריחה המאסיבית מהפטישים.

סיבה נוספת יכולה להיות אלן קרבישלי, שנחשב מאמן קשוח, הגנתי ובלתי מתפשר, שלא יקבל בהבנה את נטיות הכדורגלן האנגלי החדש, שהפך לסלבריטאי, בליין הנופל לפעמים לצרות אותן המאמנים מדור הפרגוסונים והקרבישליים לא יהיו מוכנים לקבל. בשל כך, שחקנים מסויימים מעדיפים להגיע למנצ'סטר סיטי של סוון- גוראן אריקסון הפתוח יותר לטירוף של שחקניו.

כמובן שגם העונה שעברה על הקבוצה לא תועיל לווסטהאם ברכישת שחקנים. אף שחקן לא ירצה להגיע לקבוצה בלתי יציבה, שמתנדנדת בין הליגות, למרות הכסף הגדול שיש לאגרט מגנוסון, יו"ר ווסטהאם להציע. העונה הקרובה היא קריטית לפטישים, עונה בה בעצם תיקבע דימוייה של הקבוצה. אם תצליח ווסטהאם לשחזר את עונת 20052006, בה הצליחה להגיע לגמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully