וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הנבחרת יורדים מהעץ

שגיא ניר

5.7.2007 / 20:53

אחרי האיום בענישת "המשתמטים", צפוי בורשטיין להשתחרר מהסגל בגלל פציעתו, אליהו יגיע רק אחרי ליגת הקיץ. ניסים וששון זומנו

יממה אחרי ישיבת החירום של איגוד הכדורסל, בה הובטחו "החלטות דרסטיות" בנוגע לתופעת "ההשתמטות מהופעה במדים הלאומיים" , פירסם המאמן הלאומי צביקה שרף את סגל השחקנים לקראת פתיחת האימונים ביום ראשון.

אלא שמאחורי הרשימה הצפויה עומדת התגמשות גדולה של אנשי הצוות המקצועי כלפי אחד ה"גיבורים" של הפרשה, ליאור אליהו. שחקנה של מכבי ת"א, ששוהה במחנה הקיץ עם יוסטון, שוחרר מאימון הפתיחה ויחוייב להצטרף לנבחרת רק ב-15 ביולי.

ברשימת המוזמנים שפירסם שרף מופיעים גם שמותיהם של טל בורשטיין, כמו גם אפיק ניסים ושרון ששון. בורשטיין, הסובל מפציעה, יגיע ביום ראשון לאימון, אך בנבחרת יודעים כבר כי לא יוכלו לכפות עליו להתאמן, והוא צפוי להיות משוחרר מהסגל לקראת טורניר ההזדמנות האחרונה. גם שרון ששון, שביקש להשתחרר מהסגל הקודם, זומן, אך בשל פציעתו גם הוא צפוי להיות משוחרר. שחקנים נוספים שזומנו הם אפיק ניסים, שביקש להשתחרר מהסגל בקיץ הקודם ואור איתן, שנופה על ידי שרף ברשימה הקודמת.

במסיבת העיתונאים באיגוד אתמול הבהיר יו"ר האיגוד ירמי אולמרט כי שחקן שלא יתייצב לתחילת האימונים יוענש ויורחק ממשחקי ליגה. עם זאת, בנבחרת לא ששים להתעמת עם השחקנים, שלושת שחקני מכבי תל אביב. אתמול במסיבת העיתונאים הבהיר שרף כי לתפקידו כמנכ"ל מכבי לא יהיה קשר להחלטות אותן הוא מקבל בנבחרת.

סגל הנבחרת:

דרור חג'ג'
יותם הלפרין
רביב לימונד
ג'רון רוברטס
טל בורשטיין
מאיר טפירו
מורן רוט
אפיק ניסים
גיא פניני
מתן נאור
משה מזרחי
ליאור אליהו
עמית תמיר
איציק אוחנון
אור איתן
יניב גרין
ארז מרקוביץ'
מושון יעקוסי
עידו קוז'יקרו
שרון ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully