וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "ברזיל זה לא רק רוביניו"

5.7.2007 / 13:48

המאמן התרעם על הקביעה כי הקשר הוא היחיד שמתפקד בברזיל ודואג מההמשך: "קבוצות יסתגרו מולנו". מקסיקו מתלוננת על צ'ילה

דונגה, מאמן נבחרת ברזיל, הגיב לאירועי המשחק לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) בו ניצחה ברזיל את אקוודור 0:1 משערו של רוביניו. "הקבוצה תלויה בכל השחקנים. אם נסתכל על המשחק נגד צ'ילה, נוכל לראות כי וואגנר לאב סחט את הפנדל, בישל את השני והיה מעורב בשלישי, כך שלא מדובר רק ברוביניו".

דונגה הרחיב על יכולתה של נבחרת הסלסאו. "אנחנו אף פעם לא משחקים על תיקו. הבקענו את השער הראשון ואחר כך רק ניסינו להבקיע שוב. לא בדיוק הצלחנו לשחק כמו שרצינו עד ה-20 דקות האחרונות של המחצית הראשונה. יהיה מאוד קשה לנו בהמשך מכיוון שכל הקבוצות יסתגרו מולנו".

סאנצ'ז: "לא יודע אם הם רצו לנצח"

צ'ילה חגגה אמש את עלייתה לרבע הגמר, בזכות תיקו שסחטה מול מקסיקו, שם כעסו לאחר המשחק. המאמן, הוגו סאנצ'ז, התלונן על שיטת המשחק של הצ'יליאנים: "לא רצינו להיכנע לצורת המשחק שלהם ולשחק בדרך בה הם רצו. אני בכלל לא יודע אם הם רצו לנצח במשחק. אנחנו בהחלט ניסינו לשחק בכדי לנצח, אך קשה לשחק מולם כשהם מעוניינים בדברים אחרים".

המאמן הצ'יליאני לא יצא מכליו למשמע טענות המקסיקנים. "רצינו לנצח את המשחק כמובן", הסביר נלסון אקוסטה, "אך לקחנו בחשבון שלא נרצה להישאר חשופים להתקפות מתפרצות. העפלנו וזה החשוב. האוהדים הצ'יליאנים לא היו מרוצים אם היינו מפסידים ועפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully