וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט היל בחר בפיניקס

5.7.2007 / 10:22

השחקן יחתום לשנתיים תמורת כארבעה מיליון דולר. גאסול שוב נקשר לבולס. נבארו בדרך למיאמי, ופישר עשוי לחזור ללייקרס

אם לא תהיינה הפתעות מרעישות, קבוצתו החדשה של גרנט היל תהיה פיניקס סאנס. השחקן אמור לחתום על חוזה לשנתיים, תמורת 1.8 מיליון דולר בשנה הראשונה ועוד כ-2 בשניה. הנסיון של היל, שסבל מלא מעט פציעות בשנים האחרונות ב-NBA, אמור לתרום משמעותית לשמשות. הפורוורד סיים את חוזהו באורלנדו, ומעוניין לשחק בקבוצה שתתמודד על האליפות.

שיקגו מעוניינת בפאו גאסול. הבולס, לפי הפרסומים, יעבירו בתמורה לספרדי את אנדרס נוצ'יוני, את בחירתם האחרונה בדראפט, ג'ואקים נואה, יחד עם הגארד כריס דוהון ושחקנים נוספים. ישנה סברה כי מדובר בסך הכל בתרגיל של אנשי שיקגו, על מנת להבהיר לקבוצות הליגה כי כל מי שיתעניין בנוצ'יוני יהיה חייב לתת שחקנים ראויים תמורתו, וכי הם לא יוותרו עליו ללא תמורה.

נוצ'יוני הוא שחקן חופשי מוגבל, ובשל כך יוכלו להשוות הבולס כל הצעה שתתקבל עבורו, וג'ון פקסון הצהיר בימים האחרונים כי המועדון אכן ינהג כך. פקסון מאוד מעריך את השחקן, אך יודע כי תפקודו מוגבל בבולס מכיוון שביכולתו לשחק בקבוצה בפאוור פורוורד נמוך או כסמול פורוורד מחליף. בנוסף, ייתכן כי ממפיס תנסה להחתים אותו ישירות, ולקוות שהחוזה שתציע ירתיע את פקסון מלהשוות.

הלייקרס מחפשים חונך

לוס אנג'לס לייקרס מעוניינים בשחקנם לשעבר, דרק פישר, כדי שישמש חונך לבחירת הטרייד הטרייה שלהם, שחקן ג'ורג'יה טק, ג'באריס קריטנטון. בלייקרס מאמינים כי פישר, שעזב את יוטה לאחרונה בעקבות מחלת בתו, יסכים להגיע לקבוצה בשל רצונו להמשיך ולשחק בעיר גדולה, בה תוכל בתו לקבל טיפול ראוי. קריטנטון בן ה-20 נבחר במקום ה-19 בסיבוב הראשון, ופיל ג'קסון בונה על הילד שיוביל את הלייקרס לימים יפים יותר. "לא ברור מהן הכוונות של דרק ועדיין לא ממש ישבנו על תוכניות המועדון", הצהיר מיץ' קופצ'אק, הג'נרל מנג'ר, "בכל מקרה, אנחנו מאחלים את כל הטוב לדרק ולמשפחתו".

פישר, ששיחק במשך שמונה שנים בלייקרס משנת 96, זכה עימה בשלוש אליפויות, כך שגם חזרתו מסמלת אולי ימים יפים יותר לסטייפלס סנטר.

* קווין דוראנט וג'ף גרין, שנבחרו על ידי סיאטל בדראפט חתמו אמש (רביעי) על חוזיהם בקבוצה. דוראנט, שזכה לתואר שחקן הקולג' של השנה בזכות עונה מוצלחת בטקסס, יחד עם גרין יערכו את משחק הבכורה שלהם בשישי הקרוב במשחקה של סיאטל מול דאלאס במסגרת ליגת הקיץ.

מיאמי מצטרפת למרדף אחרי נבארו

לאחר ששמו נקשר עם הממפיס גריזליס, מסתבר היום כי בחואן קרלוס נבארו מעוניינות גם קבוצות רבות נוספות. נבארו, שהושווה לכוכב סאן אנטוניו, מאנו ג'ינובילי, הוזכר כמחוזר על ידי מיאמי, שתהיה מוכנה אולי להציע עבורו את ג'יימס פוזי בעסקת טרייד.

הספרדי נבחר בדראפט של 2002 על ידי וושינגטון, אך שיחק בעונות האחרונות דווקא בברצלונה, שם סיים את דרכו בקיץ האחרון. ממפיס גם היא עדיין בתמונת נבארו, ותנסה לפתות את השחקן בעזרת חברו לנבחרת ספרד, שחקן הגריזליס, פאו גאסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully