וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגי דפק על השולחן, טבז בדרך ליונייטד

5.7.2007 / 20:08

לפי ה"דיילי מיירור" מאמן אלופת אנגליה דורש את הארגנטינאי, ובאולד טראפורד ישלמו 20 מיליון ליש"ט במזומן לבעלת כרטיסו, חברת MSI

אם לא יקרה דבר יוצא דופן, בעוד יומיים הארגנטינאי קרלוס טבז יוצג רשמית כשחקן מנצ'סטר יונייטד. אלו תוכניותיו של מאמן השדים האדומים, אלכס פרגוסון, כפי שמפרסם הבוקר (חמישי) ה"דיילי מירור".

לפי העיתון הבריטי, פרגוסון דרש בתוקף את קשרה של ווסטהאם, שבימים אלו משחק עם נבחרתו בקופה אמריקה, ויונייטד עתידה לשלם תמורתו 20 מיליון ליש"ט, ואף יותר. באולד טראפורד מאמינים שהצעה זו תטרפד את הצעותיהן של ריאל מדריד, ווסטהאם ואפילו מנצ'סטר סיטי, שמעוניינות בשחקן. ליברפול, שגם שמה שורבב בקשר לשחקן, כבר יצאה מהמרדף.

יונייטד מתכננת לשלם עבור העסקה הזו במזומן, מה שעשוי לסלק מן הדרך כל ספק שמקנן בלב הבעלים של טבז. חברת MSI (השקעות מדיה וספורט), בעלת הזכויות על השחקן, טוענת שטבז שייך עקרונית לקורינתיאנס והוא עבר לשורות הפטישים רק כהשאלה. במידה שכך, יונייטד תאלץ לדון בעניין גם עם הקבוצה הברזילאית.

העברתו של טבז לווסטהאם בתחילת השנה הפכה לפרשה משפטית, לאחר שנמצא כי לא עמדה בדרישות התקנון. על אף שבאפטון פארק שילמו קנס של 5.5 מיליון ליש"ט על עבירת התקנון, קבוצות התחתית של הפרמיירליג, בראשות שפילד יונייטד עירערו על ההחלטה לבית המשפט העליון בבריטניה, בטענה שהעסקה לא היתה כשרה ועל ווסטהאם לספוג עונש כבד יותר.

טוטנהאם החתימה את יונאס קאבול

טוטנהאם החתימה את בלם אוקזר ונבחרת צרפת הצעירה, יונאס קאבול. השחקן בן ה-21 יגיע לוויט הארט ליין תמורת 8 מיליון ליש"ט ויצטרף לרכישה השלישית הגדולה בקיץ של התרנגולים, שכבר החתימו את דארן בנט וגארת בייל בעלות כוללת של למעלה מ-21 מיליון ליש"ט.

"יונאס משלב כוח ומהירות עם גובה מצוין. הוא מנהיג והוא הראה רצון גדול להגיע אלינו", אמר דמיאן קומולי, המנהל הספורטיבי של טוטנהאם. מאמן הקבוצה, מרטין יול, הוסיף: "אם תשאלו אנשים בצרפת מיהו שחקן ההגנה הכי מבטיח במדינה, הם יגידו: יונאס קאבול".

* ווסטהאם החתימה את שוער נבחרת אנגליה לשעבר, ריצ'רד רייט, שסיים את חוזהו באברטון ויגיע לאפטון פארק בהעברה חופשית.

* אחרי מעברו של פיל ג'גיאלקה משפילד יונייטד לאברטון, מגינם השמאלי של הטופיס, גארי נייסמית, עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. מאמנה החדש של שפילד, בריאן רובסון, מעוניין לראות את הסקוטי הבינלאומי בבראמל ליין ומכיוון שמקומו של זה בהרכב אברטון לא מובטח, הוא עשוי לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully