וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון הרברט מאמן אריס

5.7.2007 / 10:45

מאמן פו אורטז מגיע לאריס סלוניקי, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג. אולימפיאקוס החתימה את סייבוטיס, וגם פריג'יוני מטאו עומד להצטרף

פיני גרשון ועוזרו החדש בקבוצת אולימפיאקוס, ארז אדלשטיין, מתחילים בהכנות לקראת העונה הבאה. הצמד הישראלי החליט על החזרתו של הגארד הליטאי ריינלאדס סייבוטיס והחתמתו על חוזה לשלוש שנים, עד שנת 2010.

בחוזהו של הגארד, שהושאל למארוסי כשגרשון הגיע לקבוצה בשנה שעברה, מעוגן סעיף יציאה, המתיר לו להשתחרר מהחוזה רק לקבוצת NBA, אך לא לקבוצה אירופאית אחרת. סייבוטיס נבחר בדראפט האחרון על ידי דאלאס, במקום ה-50. כמו כן, מעוניין הצמד הישראלי ברכז הארגנטינאי של טאו ויטוריה, פבלו פריג'יוני, שהצהיר כי ההצעה של אולימפיאקוס מעולה ולכן יחתום כנראה אצל האדומים.

מאידך, שיחררו השניים את אלכס אקר והנרי דומרקאנט. אקר, שבשנה שעברה היה קרוב לחתימה במכבי תל אביב, אך נחטף לבסוף על ידי גרשון, לא הצליח להרשים בעונה החולפת, למרות שציפיות רבות נתלו בו.

הרברט מאמן אריס

מאמנה בעונה שעברה של פו אורטז, גורדון הרברט מונה כמאמנה של אריס סלוניקי, שתשחק עם מכבי תל אביב במסגרת בית ב' של השלבים המוקדמים ביורוליג. הקנדי בן ה- 48, העביר את שלוש השנים האחרונות בקבוצה הצרפתית, יחליף את אנדראה מאזון, שעזב לפורטיטודו בולוניה.

הרברט התחיל את קריירת האימון בקבוצה האוסטרית אוברוורט גאנרס, משם עבר לגרמניה ואימן במספר קבוצות עד שהגיע, כאמור, לפו אורטז. עם מינויו של הרברט חסם את הדלת עבור מאמן מוכר, נוון ספאחיה, שהוזכר במספר הזדמנויות כמועמד למשרה היוונית.

**יוסטון מנסה לשכנע את הגארד היווני, וואסיליס ספאנוליס, להישאר בקבוצה, אך הוא מעדיף לשחק בארצו, בפנתינאייקוס. "אני מעדיף להיות עם המשפחה שלי מאשר לשחק בארה"ב", הצהיר ספאנוליס, שכבר קיבל שיחות טלפון מכוכב יוסטון, יאו מינג וממאמן הקבוצה, ריק אדלמן. בינתיים פנאתינאייקוס מאריכה את חוזיהם של כוכבי הקבוצה, תומאשביץ', חאג'יברטס, בצ'ירוביץ', וויאניץ' ואלברטיס. פאו החתימה גם את הכישרון הצעיר של פאניוניוס, סטאטוס פרפרוגלו.

עדכון אחרון: 5.7.2007, 10:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully