וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר קופל בעד הפועל תל אביב

שגיא ניר

4.7.2007 / 21:01

הציע לבחור קבוצה שלישית מעבר לשתי העולות מהלאומית בעונת 2008/9, במסגרת הרחבת ליגת העל. כצפוי: הליגה לא תגדל העונה

מנהלת ליגת העל ערכה הערב (רביעי) ישיבה, כשהבשורה העיקרית ממנה הגיעה דווקא מהנושא שלא נדון כלל – הרחבת ליגת העל כבר העונה. אחרי הודעת גבעת שמואל כי תשחק העונה בליגה הלאומית, לא עלה נושא הרחבת הליגה העונה לדיון, וגם העונה ישחקו בליגת העל 10 קבוצות.

במסגרת הדיון על הרחבת ליגת העל ל-12 קבוצות בעונת 2008/9, הגיש יו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, הצעה לפיה תרד העונה קבוצה אחת מליגת העל, שתיים תעלנה מהלאומית וקבוצה שלישית תיבחר על ידי המנהלת. הצעתו של קופל התייחסה לקבוצה המגיעה מעיר של 200 אלף תושבים ומעלה, המשחקת באולם ממוזג של 1200 מקומות לפחות – אפיון די מדויק של הפועל תל אביב, שתשחק העונה בהדר יוסף.

יושבי הראש של הקבוצות התנגדו למהלך של קופל, שהוגדר על ידי אחדים מהם כלא ספורטיבי, ובהצבעה בנושא בישיבה הבאה הצעת קופל אינה צפויה להתקבל, בין היתר משום שמדובר בשינוי תקנון יסוד של מנהלת הליגה, הדורש תמיכה פה אחד. הצפי הוא שליגת העל תגדל על ידי הורדה של קבוצה אחת לליגת המשנה, כששלוש קבוצות תעלנה מהליגה הלאומית.

העדרותם של נציגי ירושלים, גליל עליון ועירוני נהריה מהישיבה, כמו גם חילוקי הדעות לגבי הרחבת הליגה, הביאו לדחיית ההחלטה בנושא לישיבה הבאה. עוד נקבע, כי הגרלת המשחקים לקראת העונה הקרובה תתקיים ב-10 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully