וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מזרחי חתם בראסינג פאריס

שגיא ניר

4.7.2007 / 20:29

שחקן בני השרון מצטרף לקבוצה הצרפתית. מורן רוט מתקרב לאמסטרדם של שיבק כשגם בון הגרמנית בתמונה. מרקוביץ' ממשיך בירושלים

גם העונה השניה של החוק הרוסי לא שמנה את המגמה: הישראלים עוברים לאירופה. משה מזרחי, שחקן בני השרון בעונה האחרונה, חתם לעונה אחת בראסינג פאריס הצרפתית.

מזרחי (27, 2.02 מ') חוזר לאירופה אחרי כמה חודשים לא מלהיבים במאריופול האוקראינית לפני שנתיים, מצטרף לקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום ה-14 בליגה הצרפתית, ובה שיחק בעבר למשך מספר חודשים ארז מרקוביץ'.

מי שתיווך בעסקת מזרחי-ראסינג פאריס הוא סוכן השחקנים אבי זילברמן, ששחקן נוסף אותו הוא מייצג, מורן רוט, מנהל משא ומתן עם אמסטרדם אסטרונאוטס ההולנדית וטלקום בון הגרמנית. רוט (24, 1.78 מ'), שסיים את העונה האחרונה בעירוני רמת גן, קרוב לסיכום עם הקבוצה הולנדית של המאמן הישראלי אריק שיבק, אך במידה ולא יגיע אליה הוא צפוי לנחות בקבוצה הגרמנית, שסיימה את העונה האחרונה במקום השישי בבונדסליגה.

רוט, תגלית העונה בליגת העל לפני שלוש עונות, מבוקש בארץ על ידי הפועל חולון, ובמידה ולא יצליח לחתום בקבוצה אירופית הוא ינחת בקבוצה של מיקי דורסמן.

ארז מרקוביץ' ימשיך לעונה שלישית ורביעית בהפועל ירושלים, לאחר שסיכום בענין הושג אתמול. הסנטר הג'ינג'י (29, 2.07 מ'), ששיחק בעב מספר עונות בעירוני נהריה, התחיל את הקריירה במכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully