וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "חיפשתי אתגר חדש"

4.7.2007 / 18:25

החלוץ החדש של ליברפול הסביר מה הניע אותו לעבור לאנפילד. שרינגהאם חתם לעונה בקולצ'סטר. ריו קוקר קרוב לחתימה באסטון וילה

קיץ 2007 לא היה משופע בהעברות גדולות ומרעישות, מלבד החתמתו של תיירי הנרי בברצלונה, מעבר נוסף שכן תפס את הכותרות הוא ההחתמה של פרננדו טורס בליברפול.

"מגיע רגע בחיים הספורטיביים שאתה מחפש אחר אתגרים חדשים", אמר החלוץ הספרדי לאחר המעבר לאדומים. "ההחלטה הייתה שלי. קשה לי לעזוב, אך לא יכולתי להתנגד להצעה, שהייתה ייחודית".

החלוץ בן ה-23, שהצטרף לאתלטיקו מדריד כשהיה ילד בן 11, יעבור תמורת סכום של כ-36 מיליון יורו. הוא הסביר את המעבר שלו לאנפילד: "כל ספורטאי רוצה לזכות בתארים וליברפול זה מועדון שרוצה לזכות בכולם. הם הפכו בשנים האחרונות לגורם מכריע באירופה. זה היה פקטור חשוב בהחלטה".

חדשות נוספות

* טדי שרינגהאם, 'הניסים כהן של הכדורגל האנגלי', ממאן לפרוש מהמשחק. החלוץ בן ה-41 חתם לעונה אחת בקולצ'סטר, לאחר ששוחרר מווסטהאם יונייטד.

שמו של טדי קושר למשרת האימון של המועדון, שסיים במקום העשירי בליגת המשנה באנגליה, אך הוא כאמור, ימשיך לתזז על הדשא. "אני עדיין מרגיש שיש לי מה להציע. אני רוצה לשחק והמוטיבציה בוערת בי". לאנגלי 273 כיבושים ב-715 הופעות בשבעה מועדונים שונים.

* אסטון וילה הגיעה היום (רביעי) לסיכום עם ווסטהאם יונייטד בקשר להעברתו של קפטן נבחרת אנגליה הצעירה, נייג'ל ריו-קוקר. שתי הקבוצות סגרו על סכום העברה של כ-8 מיליון ליש"ט. בוילה מקווים כי קוקר יחתום מחר (חמישי) על החוזה שיקשור אותו עד שנת 2011 לקבוצה מבירמינגהאם.

* אברטון השלימה הערב את מעברו של פיל ג'אגיילקה משפילד יונייטד. המגן, ששוחרר לפני כעשר שנים מהכחולים כאשר היה ילד, חזר לטופי וחתם לחמש עונות. שפילד, שערעורה כנגד ווסטהאם לא התקבל, והיא תפתח את העונה הבאה בליגת המשנה, יכולה להתנחם ב-4 מיליון ליש"ט שקיבלה על השחקן.

* סימן מעיד נוסף לכף שפלורן מאלודה מתקרב לצ'לסי, היא העובדה שהצרפתי הבינלאומי נטש את מחנה האימונים של קבוצתו, ליון. "צ'לסי חזרה עם הצעה רצינית מאוד" אמר דובר אלופת צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully