וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרליסימו ימונה למאמן סיאטל

4.7.2007 / 13:39

המאמן הוותיק יאמן את הסוניקס. אורלנדו משכה את הצעתה לדארקו מיליצ'י'ץ', שהפך לשחקן חופשי. הבולס הביעו עניין, וגם טרם ויתרו על גאסול

עד לא מזמן משרת המאמן בסיאטל לא היתה אחת המבוקשות בליגה, אך מהרגע בו נחת קווין דוראנט בעיר הפך הג'וב לאחד החמים בשוק. על פי הדיווחים האחרונים בארצות הברית מי שימונה לתפקיד הוא פי ג'יי קרליסימו, המאמן הוותיק ששימש בחמש השנים האחרונות כעוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו הועדף על פני דווין קייסי במירוץ לתפקיד.

לקרליסימו יש היסטוריה ארוכה כמאמן ראשי בליגה, עם קדנציות בפורטלנד וגולדן סטייט, מהן הוא זכור בעיקר בזכות התקרית בה חנק אותו שחקנו לטרל ספריוול.

דארקו ואורלנדו כבר לא

הקריירה של דארקו מיליצ'יץ' הראתה סימני חיים ראשונים בעונה האחרונה, אבל דווקא כעת נראה שהוא על סך מעבר קבוצה נוסף. אורלנדו, במדיה העביר הכישרון הסרבי המושמץ את העונה וחצי האחרונות, משכה את הצעתה להארכת חוזהו של מיליצ'יץ' לאחר שסיכמה על הבאתו של רשארד לואיס לקבוצה, והסרבי יהפוך עתה לשחקן חופשי.

סוכנו של מיליצ'יץ' טוען כי הוא הופתע מאוד מהמהלך של המג'יק. "אני חושב שזה מצער לראות כמה אוטיס סמית', הג'נרל מנג'ר של אורלנדו, היה איתנו חסר יושר וערמומי", אמר. "למרות זאת, אני חושב שמדובר בדבר טוב עבור דארקו, שאני סבור שהוא השחקן החופשי הכי נחשק בשוק כרגע. כעת אנחנו להוטים לפתוח דף חדש עם קבוצה שבאמת תאמין בו".

אחת המועמדות הראשיות לקלוט את מיליצ'יץ' היא שיקגו, שעל פי ה"שיקגו טריביון" מחזרת גם אחרי לואיס סקולה, כוכבה הארגנטינאי של טאו ויטוריה, שהזכויות עליו שייכות לסן אנטוניו. בנוסף, ייתכן כי נרקמת עסקה שתעביר את פאו גאסול לעיר הרוחות, לאחר שדיבורי הטרייד לפני הדדליין בפברואר לא נשאו פרי.

ה"דיילי הראלד" טוען כי הג'נרל מנג'ר של ממפיס כריס וואלאס טס לארגנטינה על מנת לפגוש את אנדרס נוצ'יוני, שהינו שחקן חופשי מוגבל, ואמר לאחרונה קבל עם ועדה: "אני רוצה להישאר בשיקגו עד סוף הקריירה שלי". ה-GM של הבולס ג'ון פקסון כבר הבהיר כי ישווה כל הצעה לפורוורד הארגנטינאי, וכעת קיימת האפשרות שהאחרון יישלח יחד עם ג'ואקים נואה וכריס דיוהון בתמורה ל-21 נקודות ו-10 ריבאונדים של הפורוורד הקטלוני.

אך כמובן שהצעה אטרקטיבית במיוחד (בסביבות ה-40 עד 46 מיליון דולר) של הגריזליס לנוצ'יוני עשויה לגרום לפקסון להחליט שלא להוציא את הסכום המדובר, כדי להשאיר את הדולרים פנויים להארכות החוזה הצפויות של לואל דנג ובן גורדון. אירופאי נוסף שנמצא על הכוונת של ממפיס הוא חואן קרלוס נבארו הקטלוני (ראו קישור).

חדשות נוספות:

* פטריק יואינג יהיה העוזר המאמן החדש של המג'יק, כך החליט המאמן סטן ואן גנדי. יואינג, שהופיע ב-11 משחקי אולסטאר בקריירה ארוכה ומרשימה, יתמקד בעבודה אישית עם שחקני הפנים, לרבות דוויט הווארד.

* הלייקרס מעוניינים להחזיר לשורותיהם את דרק פישר, ששוחרר על ידי יוטה מוקדם יותר השבוע. כזכור בילה פישר את שמונה העונות הראשונות שלו בליגה במדי הלייקרס.

* דון נלסון מראה סימנים שהוא מתכוון לחזור לספסלה של גולדן סטייט בעונה הבאה, וזאת אחרי שהביע רצון מסוים לפרוש בגילו המתקדם. המאמן הוותיק, שטוען כי השיל כ-10 ק"ג בשבועות האחרונים, החל לעבוד עם מועמדים לדראפט בחודש שעבר, אולם מתעקש כי טרם החליט לגבי צעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully