וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס בפנים, סרינה בחוץ

4.7.2007 / 18:35

האחות הגדולה לבית וויליאמס העפילה לרבע גמר ווימבלדון אחרי שמחצה את שראפובה. הנין הדיחה את סרינה. פאר נוצחה בזוגות

האחיות לבית וויליאמס עמדו היום (רביעי) במוקד המשחקים בטורניר ווימבלדון. האחות הגדולה ונוס פגשה את מריה שראפובה לקרב מסקרן בין שתי אלופות לשעבר, בעוד האחות הצעירה סרינה פגשה את ז'סטין הנין לעוד קלאסיקה לונדונית. היה מעניין.

משהו קורה לוונוס וויליאמס על הדשא הלונדוני. הטניסאית האמריקאית, אלופת ווימבלדון שלוש פעמים, לא נהנתה עד עכשיו מעונה מרשימה במיוחד, אבל היום היא הוכיחה שוב כמה היא נהנית לשחק בטורניר היוקרתי. ונוס העפילה לרבע הגמר לאחר שגברה על אלופה אחרת, מריה שראפובה, 1:6, 3:6, תוך שהיא מציגה לפרקים טניס איכותי ודומיננטיות שמזכירה את ימיה הגדולים. האומנם?

ארבע טעויות כפולות של הרוסייה במשחקון הרביעי העניקו את השבירה לונוס, שהמשיכה למחוץ עד ל-1:6 במערכה הראשונה. בשוויון 1:1 במערכה השנייה, הגשם שלח את שתי השחקניות לחדרי ההלבשה, והעניק לשראפובה זמן להתאושש. אבל גם זה לא עזר לה. ונוס המשיכה להפציץ מכל עבר, עם סרבים אימתניים וטילים מהקו האחורי, וגם כמה דקות איכותיות של שראפובה לא הספיקו. ונוס, המדורגת 23 בטורניר, התקשתה אומנם בסיבובים המוקדמים, אבל עכשיו היא ברבע הגמר, ונראית כמועמדת רצינית לזכייה בתואר.

אחותה סרינה, לעומת זאת, נפרדה היום מהטורניר, אחרי שהפסידה 6:4, 3:6, 6:3 לבלגית ז'סטין הנין, אבל היא יכולה ללכת הביתה בראש מורם. הכוכבת האמריקאית, שנלחמה כמו אריה פצוע מול האנטוחובה בסיבוב הקודם, עלתה היום למשחק מול הנין כשהיא חבושה ברגלה, וניתן היה לראות בבירור עד כמה היא מוגבלת בתנועה.

אבל סרינה היא לא אחת שמוותרת. למרות הכאבים היא התרוצצה לא הרף על המגרש, ובמערכה האחרונה, בפיגור 5:1 היא חשפה מעט מהנחישות והרעב שאפיינו את הקריירה שלה. בסופו של דבר, מול המדורגת ראשונה בעולם צריך יותר מנחישות ורצון, והבלגית ממשיכה להסתער על תואר הגראנד סלאם היחיד שאין לה, בניסיון להיכנס לספרי ההיסטוריה.

הצרפתייה מריון ברטולי, שהדיחה את שחר פאר בסיבוב השלישי, המשיכה בתנופה שלה במשחקה מול ההולנדית מיכאלה קרייצ'ק, כשגברה עליה 6:3, 3:6, 2:6.

ונוס וויליאמס וסבטלנה קוזנצובה ייפגשו ברבע הגמר, והמנצחת במשחק הזה תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין אנה איבנוביץ' וניקול ואידיסובה. הנין תפגוש את ברטולי בחצי הגמר.

רודיק ברבע הגמר

בשמינית גמר הגברים, אנדי רודיק (מדורג 3) חידש את מאבקו בצרפתי פול הנרי מתייה, שהופסק בשל הגשם, וניצח 2:6, 5:7, 6:7 (6:8), כדי להעפיל לרבע הגמר.

ריצ'ארד גסקה הצרפתי העפיל לרבע גמר גראנד סלאם ראשון בקריירה, אחרי שגבר 4:6, 3:6, 4:6 על בן ארצו ג'ו ווילפרד טסונגה, שהעפיל מהמוקדמות. גסקה, המדורג 12, יפגוש את רודיק בקרב על מקום בחצי הגמר.

אלוף הרולאן גארוס רפאל נדאל השלים את משחקו במסגרת הסיבוב השלישי, מול השבדי רובין סודרלינג, וניצח 4:6, 4:6, 7:6, 6:4, 5:7. בשלב שמינית הגמר יפגוש הספרדי את מיכאל יוז'ני הרוסי. נובאק דיוקוביץ' השלים את ניצחונו על הגרמני ניקולאס קייפר, לאחר שמשחקם של השניים הופסק במצב של 1:1 במערכות. הסרבי ניצח 6:7, 7:6, 2:6, 6:7.

בטורניר הזוגות הפסידה שחר פאר עם זוגתה, ההודית סוניה מירזה, לאמריקאית ליסה ריימונד והאוסטרלית סמנתה סטוסור - 6:0, 6:7 (4:7), 6:1.

סדר משחקי יום חמישי:
מגרש מרכזי:
סבטלנה קוזנצובה - ונוס וויליאמס
אנה איבנוביץ' - ניקול ואידיסובה
רוג'ר פדרר - חואן קרלוס פררו

מגרש מספר 1:
לייטון יואיט - נובאק דיוקוביץ'
אנדי רודיק - ריצ'רד גאסקה

מגרש מספר 2:
מיכאל יוז'ני - רפאל נדאל

מגרש מספר 18:
תומאס ברדיץ' - יונאס ביורקמן

מגרש מספר 13:
ניקולאי דוידנקו - מרכוס בגדאטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully