וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבארו הולך ל-NBA

שגיא ניר

4.7.2007 / 12:16

סכום הפיצוי על הסמל של ברצלונה קוצץ, והוא בדרך לחבור לחברו פאו גאסול בממפיס. רודי פרננדז צפוי לנחות בבארסה במקומו

ליגת ה-NBA קרובה לקטוף לעצמה עוד פרי עסיסי מעץ הכדורסלנים של אירופה - חואן קרלוס נבארו. הסמל הבלתי מעורער של ברצלונה הצליח להשיג לעצמו נתיב בריחה לליגה של הגדולים באמת, והוא צפוי לחתום בוושינגטון או ממפיס. בארסה צפויה להתחדש בלהיט ספרדי עדכני יותר - רודי פרננדז.

אתמול נפגש נבארו ביחידות עם נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה, ויצא מהפגישה עם ברכת הדרך ל-NBA, שהתבטאה בקיצוץ סכום הפיצוי שלו מ-10 מיליון יורו לפחות מחצי מהסכום. על פי התקשורת הספרדית, נבארו (27, 1.91 מ') כבר סיכם את תנאיו בממפיס גריזליס, בה משחק חברו לנבחרת ספרד פאו גאסול, אך גם וושינגטון וויזארדס, שבחרה בו במקום ה-40 בדראפט 2002, לא תרים ידיים במאבק.

"אני שמח שהמועדון איפשר לי להגשים את החלום לשחק ב-NBA. יש לי רק מילים טובות על האוהדים, שנתנו לי אהבה שלעולם לא אשכח", אמר נבארו.

אבל אוהדי הבלאוגרנה לא צריכים להתרגש. את החור בעמדה 2 צפוי על פי ההערכות למלא רודי פרננדז, פצצת הכישרון של היריבה הקטאלנית חובנטוד בדאלונה. רודי (22, 1.96 מ') נבחר במקום ה-24 בדראפט האחרון על ידי פיניקס סאנס, שהעבירה אותו לפורטלנד, אבל גם הוא מחזיק בסעיף יציאה עם סכום אסטרונומי, שישאיר אותו כנראה בחצי האי האיברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully