וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלה חדשה לנצרת עילית

יצחק סולומון

4.7.2007 / 0:52

הקבוצה הגלילית פתחה את הכנותיה באיחור ניכר, והיא מנסה להשלים פערים. שולי גילארדי יהיה המנכ"ל, השוער יוסי שקל סיכם

אחרי מסע תלאות וחוסר ודאות בן חודש, החלה הפועל נצרת עילית להתארגן לקראת העונה הבאה. בשעה שרוב קבוצות הליגה הלאומית כבר התחילו השבוע באימונים הרשמיים, בנצרת עילית נמצאים בשלבי ההתארגנות הראשוניים, מה שאומר שצפוייה עונה לא קלה.

מי שישמש כיושב ראש הקבוצה הוא רוני ליקוורניק, דובר הקבוצה לשעבר. כשראש העיר, מנחם אריאב, לא הצליח למצוא אדם שיוביל את הקבוצה, הוא שלף ברגע האחרון את ליקוורניק, שהתלבט, ונתן תשובה חיובית, רק לאחר שקיבל את ברכת הדרך מאבשלום נוריאל, והבטחה שיתמוך בו מאחור. ליקוורניק לא הסתיר את אכזבתו מהפנייה המאוחרת, ולמקורביו אמר: "אני לא מבין למה רק עכשיו פנו אלי. הרי הייתי כאן כל הזמן".

המינוי היותר מפתיע הוא של מאמן השוערים והמנהל לשעבר, שולי גילארדי, שהודיע על עזיבת המועדון לפני שלושה שבועות בטענה שמיצה את עצמו, אך חזר כעת לתפקיד המנכ"ל, בו יחליף את יניב כהן. כהן עצמו צפוי לעבור לשמש כיו"ר מחלקת הנוער של מכבי חיפה בשבועות הקרובים.

בתפקיד מנהל הקבוצה ישמש אלי אלפסי, גימלאי של צבא הקבע, ואביו של הכדורגלן עמי אלפסי, גיסו של אבישי ז'אנו. בועז טוביה ויוסי ליקוורניק ישמשו כחברי הנהלה, כשיוסי ליקוורניק אמור להמשיך שמש כדובר. המאמן ירון הוכנבוים, ימשיך. לצידו יעבדו מאמן הכושר, אייל מנצ'יק, שעבד עם הוכנבוים בננצרת עילית בעונת העלייה לליגה הלאומית, וכן מאמן השוערים חאדר אבו רוקון מעוספייה, שעבד בשלוש העונות האחרונות בהפועל עכו.

אתמול (שלישי) נערכו מבחנים במגרש האימונים בקיבוץ הזורע, בהם נטלו חלק כ- 30 שחקנים. האימונים הרשמיים יתחילו ביום שלישי הקרוב. תקציב השחקנים של הפועל נצרת עילית בעונה הקרובה יהיה אחד הנמוכים בליגה הלאומית, אם לא הנמוך שבהם, ויעמוד על 2.2 מיליון שקל. מדובר בתקציב ברוטו, שכולל בתוכו גם הוצאות נלוות, כמו דירות לשחקנים הזרים, רכבים שכורים, ועוד. בשנה שעברה למשל, היה תקציב הקבוצה בין הגבוהים בליגה.

בסך הכל יעמוד תקציב הקבוצה על כ-5.5 מיליון שקל. 3.5 מיליון יגיעו מההתאחדות, 2 מיליון נוספים יגיעו מעיריית נצרת עילית, שבמקביל גם תמשיך לתחזק את המגרש. בנצרת עילית לא בונים בשלב זה על ספונסר. "אם יבוא ספונסר, זה יהיה בונוס", אומר ליקוורניק.

יוסי שקל סיכם

כדי להחזיר את האוהדים למגרשים, מתכוונת ההנהלה החדשה למכור מנויים במחירים מצחיקים של 100 שקל לעונה, כאשר כרטיס בודד למשחק יעלה 20 שקל בלבד. ההנהלה החדשה סיכמה עם שוער מכבי הרצליה בעונה החולפת יוסי שקל. כמו כן הוחתמו הקשר האחורי מהפועל עכו שלומי חנוכה, ודניאל ברק, קשר בשרות סדיר ששיחק בעונה שעברה בבני טמרה מהליגה הארצית. עיוד על הכוונת: שי דהן, חלוץ ששיחק בעבר בהפועל עכו והפועל חיפה. יניב צ'צ'יאן עשוי להמשיך. הבלם הצעיר והמוכשר שון שנפ, מתאמן עם מכבי חיפה, ואף יהיה בסגל לאינטרטוטו, אולם יושאל לנצרת עילית לעונה נוספת.

ליקוורניק: "נצרת עילית תיבנה על בסיס הסגל המקומי. יש לנו צעירים מוכשרים, שהשתפשפו בעונה שעברה. המטרה היא להחזיר את הציביון המקומי למועדון. להחזיר את האוהדים למגרשים. אנחנו רוצים שזו תהיה באמת קבוצה של העיר, ולא רק שעל החוצות יופיע השם נצרת עילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully