וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש טוב: פרו, ונצואלה ואורוגוואי ברבע הגמר

4.7.2007 / 7:05

שתי נגיחות של קלאודיו פיזארו נתנו לפרו 2:2 יקר מול בוליביה ומקום ברבע גמר הקופה אמריקה. ונצואלה ואורגוואי סיימו ב-0:0 ועלו גם הן

משחקי המחזור האחרון בבית א' של הקופה אמריקה נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי), ובסיומו נקבע כי הנבחרת היחידה מבית זה שלא תמשיך לרבע הגמר היא בוליביה, בעוד שפרו, ונצואלה ואורגוואי יעלו לשמונה הגדולות. אוגרוואי סיימה אמנם שלישית, אבל לאור העובדה שבבית ג' לא יכולה הנבחרת שתסיים במקום השלישי (ארה"ב או קולומביה) לצבור מעל שלוש נקודות, תעלה אוגוואי כאחת משתי הנבחרות שסיימו במקום השלישי לרבעה הגמר.

פרו היתה צריכה נקודה אחת כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא, והשיגה את הנקודה המיוחלת בתיקו 2:2 מול בוליביה. ונצואלה המארחת ואורגוואי נפרדו בתיקו 0:0, שהספיק לשתיהן לעלות, אבל סיפק לנו גם את המשחק נטול השערים הראשון עד כה בקופה.

פרו - בוליביה 2:2

המשחק הדרמטי של הלילה נפתח עם יתרון ראשון של בוליביה בדקה ה-25, כשחיימה מורנו כבש בבעיטה מרחוק. קלאודיו פיזארו, הכוכב הפרואני והרכש החדש של ז'וזה מוריניו בצ'לסי, איזן את התוצאה בנגיחה בדקה ה-34, אבל הירוקים חזרו להוביל בדקת הסיום של המחצית הראשונה משער מצוין של חג'אמני קמפוס.

פרו נראתה גמורה בדקה ה-77 כשג'ואל הררה קיבל כרטיס אדום והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים, אבל פיזארו הציל את המולדת עם שער נגיחה שני בדקה ה-84, שער ששלח את פרו לרבע הגמר ואת בוליביה לארוז בדרך הביתה.

ונצואלה - אורגוואי 0:0

אז אמנם התוצאה הסופית משרתת את האינטרסים של שתי הנבחרות, שהעפילה לרבע הגמר, אבל לא למשחק כזה ציפינו מהנבחרת המארחת, ומהנבחרת המתיימרת להיות השלישית בטיבה ביבשת. אף אחת מהקבוצות לא עשתה יותר מדי על מנת לסכן את שער יריבתה, והקהל המקומי המאוכזב יכול היה להתנחם בכך שונצואלה סיימה במקום הראשון בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully