וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבו חתם בריאל מדריד

4.7.2007 / 15:36

הבלם הרומני צפוי לשדרג משמעותית את הגנת אלופת ספרד. חטאפה דורשת פיצוי של 400 אלף יורו עבור שוסטר. מונייז מונה לרקראטיבו

חצי אירופה רדפה אחרי כריסטיאן קיבו, בלמה הרומני של רומא, וכעת נדמה שנמצאה הזוכה הגדולה במירוץ. ה"אס" הספרדי מדווח היום (רביעי) שריאל מדריד הסכימה לשלם לרומא 18 מיליון יורו תמורתו, והרומני הפך רשמית לשחקן ה"בלאנקוס". הסכמתה של ריאל לשלם את הסכום חסמה את דרכן של אינטר וברצלונה, שרדפו אף הן אחרי הבלם.

ה"מארקה" פירסם אמש שמספר שחקנים ממדריד עשויים לעבור לבירה האיטלקית כחלק מהעיסקה. אנטוניו קסאנו, סיסיניו ואפילו פאביו קנאברו נמצאים בין המועמדים להיכלל בעיסקה. המנהל הטכני של ריאל, פרדראג מיאטוביץ', שהה בימים האחרונים ברומא במטרה לסגור את פרטי העיסקה האחרונים.

החדשות הפחות טובות של היום למדרידאים הגיעו מכיוונה של חטאפה, שיצאה בדרישה חדשה בנוגע למאמנה ברנד שוסטר, שעתיד להתמנות למאמן ריאל מדריד בקרוב. נשיא חטאפה, אנחל טורס, אמר כי לא יעמוד בדרכו של המאמן הגרמני בדרכו לקידום מקצועי, אך העובדה שריאל טרם הגישה בקשה רשמית לשחרורו של שוסטר הצליחה להוציא אותו מכליו.

על פי הדיווחים בספרד ידרוש טורס פיצוי של כ-400 אלף יורו תמורת שיחרורו של שוסטר. "ריאל מדריד תוכל להציג את שוסטר רק כשחטאפה תרצה", אמרו במועדון הקטן של מדריד. "הם יצטרכו לשלם, ועד שהם לא יעשו זאת, לא יהיה להם מאמן". ריאל, מבחינתה, אינה מתכוונת לנהל משא ומתן מול חטאפה, אלא מעדיפה לחכות לשיחרור שישיג המאמן לבדו. "לא נשלם יורו אחד עבור שוסטר", הצהיר נשיא ריאל, רמון קלדרון, "יש לנו זמן. נחכה לרגע בו הוא יהיה חופשי, ואז נציע לו". בריאל אף אישרו כי הם מוכנים לסיטואציה בה תיפול עסקת שוסטר, והודו כי נמצאים בקשר עם מאמנים נוספים.

חדשות נוספות

רקראטיבו הואלבה, הפתעת העונה שעברה בספרד, מינתה את ויקטור מונייז למאמנה החדש. המאמן בן ה-50, ששיחק בעברו בברצלונה, יחליף בתפקיד את מרסלינו, שעבר לאמן את ראסינג סנטאנדר.

מונייז מונה באוקטובר 2006 לפנאתינייקוס, אך לאחר שסיים רק במקום השלישי בליגה ונוצח בגמר הגביע ביוון על ידי לאריסה, פוטר מהמועדון. הוא אימן בעבר את ויאריאל, וכן את סארגוסה אותה הוביל לזכייה בגביע המלך בשנת 2004.

* יממה אחרי שסיכמה עם לואיס גרסיה על חוזה לשלוש שנים, סיכמה אתלטיקו מדריד על חוזה באורך דומה גם עם קלבר סנטנה, קשרה ההתקפי של סנטוס הברזילאית.

* אחרי שהמגעים של יובנטוס עם גאבי מיליטו לא עלו יפה, מסמנת יובה את חורחה אנדרדה מלה קורוניה כמטרת הרכש הבאה שלה.

* ריו מאבובה, קשרה הצעיר של בורדו, קרוב לחתימה בויאריאל.

עדכון ראשון: 03/07/07, 16:04
עדכון אחרון: 04/07/07, 15:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully