וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינו חתם, עכשיו הכדור בידיים של ברקת

4.7.2007 / 0:09

בעלי באר שבע הסכים לבסוף להעביר את הקבוצה, אבל כעת עלה נושא חדש על הפרק: אלי ברקת לא מוכן להסכמים בע"פ עם טרנר

בבאר שבע יקוו היום (רביעי) שכל הסיפור הארוך של מכירת הקבוצה יהיה מאחוריהם. זאת, לאחר יום סוער וגדוש של אירועים. בשורה התחתונה, אלי זינו הסכים לבסוף לחתום על מסמכי ההעברה של הקבוצה, אולם כעת יש מחלוקת בין ראש העיר, יעקב טרנר, לרוכשים המיועדים, אלונה ואלי ברקת.

הכל החל בצהרי יום שלישי. לאחר שטרנר כבר גייס את חברת "כיוונים" כדי שתיתן ערבויות לאלונה ברקת, התברר שהחברה לא גייסה את הכספים המיועדים, ובשל כך נתקעה עסקת המכירה. בשעות אחר הצהריים שוב נראה שהושג הפיתרון, כשאת הערבויות צפוי להעביר יצחק תורג'מן, יד ימינו של זינו בהנהלה הנוכחית. אם אכן יהיה תורג'מן ערב, כל שיידרש הוא אישורה של עמותת הקבוצה למהלך, ואם תהיה, כצפוי, ההצבעה חיובית, הפועל באר שבע תימסר סופית לידי ברקת.

בערב נמשכה המטוטלת ועברה לכיוון השלילי. הפעם עמדה במוקד דרישה של זינו לקבל הלוואת בעלים בסך 750 אלף שקל. זינו טוען כי זהו סכום שהוא צריך לקבל מעמותת הקבוצה בשל הכספים שהשקיע בה במהלך עשר השנים האחרונות. היועץ המשפטי של זינו, ניב כהן, התפטר. זינו נפגש עם טרנר בעירייה. בחוץ צבאו כשלוש מאות אוהדים שבאו להפגין, כשהם מלווים בניידות משטרה.

לאחר פגישה ארוכה, זינו חתם. זהו? לא ממש. ברקת ובן זוגה, אלי, ביקשו מסמך חתום המספק את הערבויות, אולם כל שקיבלו הייתה המילה של טרנר לכך שכל החובות יוסדרו. "זה לא עובד כך בעולם העסקים", אמר ברקת לטרנר, ובשלב זה אין סגירה סופית. אוהדי באר שבע ייאלצו לחכות.

בלבול צפוי לחזור

זינו וברקת הגיעו לפני מספר ימים לסיכום על מכירת הקבוצה, כשברקת אמורה להעביר סכום מיידי של שני מיליון שקלים ולאחר מכן סכום נוסף של מיליון שקלים. ברקת דרשה ערבויות לכך שאם תהיינה תביעות עתידיות כלפי הקבוצה עד ליום הרכישה, היא לא תהיה אחראית עליהן. זינו התקשה להמציא את הערבויות, ובתיווכו של טרנר נרתמה החברה העירונית "כיוונים" לסיוע בהמצאתן. היום התברר כי "כיוונים" לא תעשה זאת, והעסקה, שאמורה הייתה להחתם סופית, שוב עלתה על שרטון, לפני שנמצא הפיתרון עם תורג'מן, ואולם הדרישה האחרונה של הבעלים הנוכחי שוב טרפה את הקלפים.

בינתיים, מדווח האתר my-negev.co.il, כי ברקת כבר החלה בתכנוניה לעונה הבאה, אם, כמובן, תצא העסקה לפועל. היא ביקשה מהיועץ המקצועי שלה, ויקו חדד, לסגור עם מרקו בלבול לעונה הבאה. זאת, למרות שגיל לנדאו עדיין לוחץ להישאר לעונה נוספת. בלבול אימן את באר שבע בעונת 2005/06.

עדכון ראשון: 3.7.07, 15:13
עדכון אחרון: 4.7.07, 00:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully