וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס סיכם בליברפול

3.7.2007 / 13:42

חלוצה של אתלטיקו מדריד ישחק באנפילד ב-6 השנים הקרובות תמורת 48 מיליון דולר. נדחה ערעורה של שפילד יונייטד נגד ירידתה

פרננדו טורס, חלוצה בן ה-23 של אתלטיקו מדריד, יעזוב את הויסנטה קלדרון, וישחק ב-6 השנים הבאות בשורות ליברפול, תמורת 48 מיליון דולר.

"שום דבר עדיין לא נחתם", אמר נשיא אתלטיקו, אנריקה סרזו, אבל מלבד חתימה על חוזה, העסקה כבר נסגרה בין המועדונים. "פרננדו הוא שחקן אדיר שחוזר על ידי קבוצות רבות, ועליו לחשוב על עתידו. האוהדים שלנו צריכים להבין שזה טוב למועדון שלנו", הוסיף סרזו. נשיא הקבוצה כיוון בדבריו למשמרת המחאה אותה הציבו אוהדי אתלטיקו בכיכר מרכזית במדריד, לאחר שהופצה השמועה על עזיבתו האפשרית של החלוץ. מי שיעשה את הדרך ההפוכה וינחת בקבוצה, הוא הקשר לואיס גארסיה, שכבר סיכם בקבוצה ויחתום לאחר בירור תוצאות הבדיקות הרפואיות שלו.

הסכום אותו תשלם ליברפול עבור טורס מהווה שיא עבור שחקן ספרדי. השיא הקודם עמד על 41 מיליון דולרים, אותם שילמה לאציו לולנסיה, תמורת גאיזקה מנדייטה. החתמתו של דייגו פורלאן באתלטיקו מדריד היתה קריטית למהלך עם טורס, שכן בואו של חלוץ ויאריאל לויסנטה קלדרון סלל את הדרך לעזיבתו של יקיר האוהדים.

טורס כיכב בשנים האחרונות במועדון ממדריד. החלוץ המחונן, שהגיע לאתלטיקו בגיל 11, היה בחמש השנים האחרונות לסקורר המוביל בקבוצה, ועונת השיא שלו היתה 2003/04, אז הבקיע 19 שערים במדיה.

פרסום כוזב, מצטערים

אוהדי אברטון שנכנסו לאתר הרשמי של קבוצתם זכו אתמול לחדשות מסעירות. האתר דיווח בחגיגיות כי קשר נבחרת ארגנטינה חואן רומן ריקלמה סגר את תנאיו בקבוצה. אך למרבה אכזבתם, כעבור מספר שעות הורדה הידיעה הסנצסיונית מהאתר, ובמקומה פורסמה הודעת התנצלות, לפיה הועלתה הידיעה כתוצאה מטעות טכנית, ואין בה כל אמת.

מהמועדון נמסר כי האתר נמצא בבנייה מחדש, וכחלק מתכנית ההרצה שלו הועלתה בטעות ידיעה פיקטיבית, שלא היתה אמורה למצוא את דרכה לאתר עצמו.

* ה"מארקה" הספרדי טוען שפורטסמות מוכנה להציע שבעה מיליון יורו עבור פרדי קאנוטה, שהכריז לא מכבר על רצונו להישאר בסביליה.

* ערעורה של שפילד יונייטד כנגד אי הפחתת הנקודות לווסטהאם במהלך העונה האחרונה נדחה היום (שלישי). כזכור נענשה ווסטאם בקנס כספי בלבד בעקבות פרשת החתמתם הלא חוקית של קרלוס טבז וחאבייר מסצ'ראנו. שפילד יונייטד מחתה על כך שלא הורדו לווסהטאם נקודות, מה שהיה מוריד אותה ליגה במקומה של שפילד, אך כאמור ערעורה נדחה, והיא תשחק בעונה הבאה בליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully