וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורסמו הודחה מווימבלדון

3.7.2007 / 16:59

אלופת השנה שעברה הופתעה בשמינית בידי ואידיסובה. פררו יפגוש את פדרר ברבע. רם את דשו ופאר את מירזה ממשיכים הלאה בטורניר

עוד יום דרמטי וגשום עבר עלינו אתמול (שני) על המדשאות של ווימבלדון, והיום התמונה לא הייתה שונה. במוקד העניינים יעמדו השלמות המשחקים שנקטעו אתמול עקב הגשמים, ובמוקד יהיה המפגש בסיבוב השלישי בין המדורג שני רפאל נדאל לשבדי רובין סודרלינג, שהופסק אמש בתוצאה 2:2 במערכות, וביתרון של 0:2 לנדאל במערכה החמישית. מיכאל יוז'ני הרוסי מחכה למנצח בשמינית הגמר.

אנדי רם ונטלי דשי (המדורגים 7 בטורניר) גברו בסיבוב השני בזוגות המעורבים על סיביל באמר (אוסטרליה) ולוקאש קובוט (פולין) 4:6, 4:6. בזוגות הנשים השכילה שחר פאר, יחד עם סניה מירזה, 4:6, 3:6 על אגנס סבאי (הונגריה) ולדימירה אוחלירובה (צ'כיה). היריבות הבאות יהיו ליסה ריימונד האמריקאית וסמנתה סטוסור האוסטרלית.

המדורג רביעי, נובאק דיוקוביץ', יחדש את משחקו מול הגרמני ניקולאס קיפר בתוצאה 6:7, 5:6 לזכותו, ואם יצליח לנצח יפגוש בשמינית הגמר את לייטון יואיט (מדורג 16) שגבר על גיירמו קניאס, 6:4, 3:6, 6:4, 6:3 במפגש שהופסק ונמשך היום.

ניקולאי דוידנקו (מדורג 6) השלים את העבודה מול הצרפתי גאל מונפיס, עליו גבר 3:6, 5:7, 6:3, בדרך למפגש עם הקפריסאי מרכוס בגדאטיס.

במקביל יתקיימו גם משחקים במסגרת שמינית הגמר. המדורג שלישי, אנדי רודיק, ינסה להעפיל לרבע הגמר מול הצרפתי פול הנרי מתיו. אם יצליח רודיק לנצח, יחכה לו יריב צרפתי נוסף גם ברבע הגמר, כשרישארד גאסקה וזו'-וילפריד צונגה ייאבקו על משבצת זו.

הספרדי חואן קרלוס פררו (מדורג 20) ניצח 7:5, 6:3, 7:6 את הסרבי העולה ינקו טיפסרביץ', ויפגוש את רוג'ר פדרר ברבע הגמר.

יציאה מוקדמת למורסמו

האלופה הנוכחית, אמילי מורסמו (מדורגת 4) נפלה קורבן להפתעה הגדולה של היום, כשהודחה בידי הצ'כית המצוינת ניקול ואידיסובה, שהשיגה מצידה אולי את ניצחונה הגדול בקריירה. ואידיסובה ניצחה במערכה הראשונה בשובר שוויון מותח 6:8, לפני שמורסמו התעשתה וניצחה במערכה השניה 4:6. בשלב הזה הגשם הפך להיות פקטור רציני כששיבש את המשחק מספר פעמים, אבל דווקא ואידיסובה הפחות מנוסה יצאה מפוקסת יותר מההפסקות השונות, וניצחה בקלות 1:6 במערכה השלישית והקובעת. יריבתה הבאה של ואידיסובה תהיה אנה איבנוביץ' (מדורגת 6) שניצחה את המדורגת 11, נדיה פטרובה, 6:1, 2:6, 6:4.

אתמול נקבע משחק רבע הגמר המצופה מכולם, בין ז'סטין הנין לסרינה וויליאמס, ופרט אליהן היחידה שהספיקה להבטיח את מקומה בין שמונה הגדולות לפני המבול הגדול היתה ההולנדית מיכאלה קרייצ'ק. מריון ברטולי, שניצחה את ילנה יאנקוביץ', ניצחה 3:6, 7:5, 6:3 ותפגוש את קרייצ'ק ברבע הגמר.

במוקד משחקי היום יהיה המשחק בין שתיים מאלופות הטורניר בעבר, מריה שראפובה ו-ונוס וויליאמס, שתיהן בונות על חזרה למשחק הגמר השנה. המנצחת במפגש הזה תתמודד ברבע הגמר מול סבטלנה קוזנצובה (מדורגת 5), שסיימה ללא קושי את החלום של האוסטרית הצעירה והמפתיעה טמירה פאצ'ק, כשגברה עליה 3:6, 2:6.

הישראלים ניגשים להשלמות

אלופי הרולאן גארוס, נטלי דשי ואנדי רם, ימשיכו את משחקם בסיבוב השני של טורניר הזוגות המעורבים מול לוקאסז קובוט (פולין) וסיביל באמר (אוסטריה), כשהצמד הישראלי-צרפתי מוליך 3:4 במערכה הראשונה.

גם שחר פאר ובת זוגה ההודית סניה מירזה יחדשו את משחקן מול ולדימירה אולירובה הצ'כית ואגנס צבאי ההונגריה, שהופסק במצב של 3:4 לטובת פאר ומירזה במערכה השניה, לאחר שהשתיים אף ניצחו במערכה הראשונה 4:6.

יוני ארליך יפגוש עם בת זוגו הרוסיה אלנה וסנינה את הצרפתים פבריס סאנטורו וסברין ברמו.

יוליה גלושקו תפתח את הופעותיה בטורניר הנערות, בו היא מדורגת במקום ה-12, במפגש מול היפנית הבלתי מדורגת מיסאקי דוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully